guenivere schreef:Ik wou ook nog even zeggen welkom op bokt, maar daar ben ik zeker een beetje laat mee hahaJa er waren er maar een paar je voor!
Hahaha, volgens mij is dit echt het voorstel topic waar het meeste in gepraat wordt ooit Mannen zijn zeldzaam op bokt
JAAAAAAA die smilie wilde ik ook al gebruiken met dat autootje. Allemaal boktdames die naar Wouter scheuren! HIHI
Hmm dadelijk wordt dit topic nog naar de huiskamer geplaatst dan kan hij hier zelf niet meer reageren
Madeliefjes schreef:JAAAAAAA die smilie wilde ik ook al gebruiken met dat autootje. Allemaal boktdames die naar Wouter scheuren! HIHIWhahaha .Zie het voor je
Denk dat we voorlopig niks horen. Ten eerste moet hij heeeeeeeeeeel veel lezen en ten tweede ligt ie natuurlijk regelmatig onder de tafel van het lachen...,.
ja hoor er is weer een man gesignaleerd...hoe kan het ook anders...nou Wouter welkom!veel succes met al die gillende en kwijlende meiden van je af te slaan...
nightlover schreef: Wouter is nu naar het konijnen forum overgestapt omdat de meiden daar iets minder wild zijn.
Zeeuwtje68 schreef:Wat is het hier stil zeg, hoe kan dat nou.de dames geven wouter de kans om bij te lezen @ wouter welkom hier en veel plezier