Wie ergert zich nog meer aan dit?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind jij, mee eens?

Ja, mee eens
104 (75%)
Nee, niet mee eens
34 (24%)

Totaal aantal stemmen: 138

LHS13

Re: Wie ergert zich nog meer aan dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:05

en het is ook zo als ze hogere klasse rijden krijgen ze ook meer andacht vind ik hoor. is alleen maar een mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:07

Misschien omdat er daan minder topics van zijn?
Ik geef eerlijk toe dat ik daar graag naar kijk Ja
Foto's van b proef ruiters staan er gewoon zoveel dat ik dan idd vaak niet de moeite neem om te reageren, dan heb ik nog meer berichten dan ik al heb Tong uitsteken

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:12

runningkawa schreef:
Misschien omdat er daan minder topics van zijn?
Ik geef eerlijk toe dat ik daar graag naar kijk Ja
Foto's van b proef ruiters staan er gewoon zoveel dat ik dan idd vaak niet de moeite neem om te reageren, dan heb ik nog meer berichten dan ik al heb Tong uitsteken

Ik vind het ook niet interessant genoeg. Het is immers 'maar een b proef.' Daar kan ik zelf niets van leren, en iemand in een hogere klasse vind ik nu eenmaal leuker om te zien. Daar kijk ik soms zelfs tegenop!

Vind het dan ook heel erg zielig voor de mensen die graag wat meer berichten willen hebben, maar van mij krijgen ze ze niet. Trouwens, iemand met een hogere klasse ook niet, want ik heb de ervaring en kennis niet om daar op te reageren.

@ de TS: Ik heb een tijdje geleden een topic geopend voor mijn pas overleden opa. Iedereen krijgt 1000 berichten met gecondoleerd, en ik kreeg er hoogstens 5/6. Nou, daar ben ik blij mee. Die mensen namen de moeite om te reageren, en de mensen die dat niet doen verwijt ik niets. Ze zijn het immers niet verplicht, en ook ik zou er niet elke dag zin in hebben.

Jenniferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:18

Pfff het is ook echt altijd het zelfde hier he! Altijd maar die nutteloze discussies die nergens over gaan! een beetje ruzie zoeken!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:58

Lauraapje schreef:
en het is ook zo als ze hogere klasse rijden krijgen ze ook meer andacht vind ik hoor. is alleen maar een mening.

ja natuurlijk! Ik denk dat het merendeel van bokt in de eerste plaats op bokt zit om iets bij te leren.
Dan ga je toch eerder bij de topics kijken waar ze laten zien hoe het moet, dan waar ze laten zien hoe het niet moet Clown

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 22:17

Milly_ schreef:
Lauraapje schreef:

ja natuurlijk! Ik denk dat het merendeel van bokt in de eerste plaats op bokt zit om iets bij te leren.
Dan ga je toch eerder bij de topics kijken waar ze laten zien hoe het moet, dan waar ze laten zien hoe het niet moet Clown

Ook in een topic waar ze laten zien "hoe het niet moet" kun je veel leren hoor! En een topic over een "hogere klasse" houdt niet automatisch in dat je daar zie hoe het moet, ook die ruiters maken wel fouten hoor......... Terwijl een B ruiter niet per definitie "laat zien hoe het niet moet", maar juist ook kan laten zien hoe het wèl moet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:36

Dat ben ik met je eens bitchy
Maar er zijn honderd topics op een dag en daar moet je er toch een paar uit pikken.
Dat zijn voor mij persoonlijk niet de pony's, dus ook de titel haflinger, fjord ed sla ik over. Niet dat er wat verkeerd is met dat ras, maar daar ligt mijn interesse niet.
Ik kijk eerder als er staat Zigo van Tango, dan weet ik dat het om en 3 jarige van tango gaat.
En dan ff kijken hoe dat jonge ding net onder het zadel het doet.
Of als er staat Twinkie eerste Z proef dan weet ik dat het een 7 jarige in de Z is.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:59

Ook dat ben ik met je eens RK. Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking dat de titel van een topic mijn aandacht moet trekken.... Ja

Als dat het geval is dan lees ik de openingspost, en als dat me boeit, lees ik de eventuele reacties.

Dat wil nog niet zeggen dat ik dan ook een bericht achterlaat Haha! Als al 10x hetzelfde is gezegd, of een onderwerp al helemaal is afgekauwd, dan komt er van mij dus echt geen reactie Knipoog

Mijn vorige post was meer een reactie op de post van Milly_ die eerst Lauraapje quote en dan haar reactie geeft. Vond het een beetje kort door de bocht Lachen

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:02

bitchywitchy, je hebt gelijk hoor Haha! Haha! had niet goed nagedacht over mijn opmerking Clown

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:10

Milly_ schreef:
bitchywitchy, je hebt gelijk hoor Haha! Haha! had niet goed nagedacht over mijn opmerking Clown

Hahaha..... Nadeel van internet, kunt soms dingen schrijven die net even anders over komen dan dat je ze bedoeld had Knipoog

En trouwens, ook al bedoelde je het wel zo, dat was dan jouw mening, en die mag je geven toch??? Haha!

No problemo!!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:46

nee jij hebt gewoon een beter argument, waar ik me zeker in kan vinden Lachen en waarover ik niet had nagedacht

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:53

Milly_ schreef:
nee jij hebt gewoon een beter argument, waar ik me zeker in kan vinden Lachen en waarover ik niet had nagedacht

Bloos Thanks.....

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 12:18

crossmonster schreef:
als je nu flink trekt, en lange sporen aantrekt, en in je titel zegt dat je Z rijdt, dan wordt je topic zo 10 pagina's lang *LOL*

Haha, ja inderdaad Clown

Ik snap wel wat je bedoeld hoor, maar ik denk dat als je wat langer lid bent en meer bekentheid hebt dat je dan wel meer reacties krijgt omdat mensen misschien denken: 'Ooh een topic van [naam] , daar ga ik even kijken' oid en inderdaad; als er een leuke titel is dat trekt ook aan Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:17

crossmonster schreef:
als je nu flink trekt, en lange sporen aantrekt, en in je titel zegt dat je Z rijdt, dan wordt je topic zo 10 pagina's lang *LOL*

ROFL

@TS: ik begrijp wat je bedoeld, denk dat je dan moet zorgen dat je bekend wordt en ga lekker spammen overal! Duivel
Je kan ook een link van het topic in je onderschrift zetten Knipoog

Jenniferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 15:57

Ik vind het ook erg vervelend.
En ook erg jammer =(

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:53

Dit probleem komt hier op Bokt, en vooral op Horses at Work, voor. Helaas is dit probleem niet zo snel opgelost, en ik denk helemaal niet te verhelpen. Hoe wil je dit probleem verhelpen? Lijkt mij moeilijk met zoveel leden.

Grotendeels heeft de ene bokker meer pagina's dan de andere door de naamsbekendheid. Als je bijvoorbeeld topics ziet van Shanna16, zul je daar meer reageren, dan bij een nieuweling. (Dit heeft niets met Shanna persoonlijk te maken Knipoog )

Verder is de kwaliteit van de foto's belangrijk. 9 van de 10 x word er op Vorige gedrukt als de foto's van matig tot slechte kwaliteit is. Want je ziet dat bij (Proffesionele) foto's vaker/meer gereageerd word door normale foto's die door een dagelijkse digitale camera is gefotografeerd. Niemand kan proffesionele foto's veroorloven en dat verwacht natuurlijk niemand. Maar toch reageert men hier minder op.

Ik vind het goed dat er hierover een topic is gestart. Misschien komt er wel een oplossing ,wie weet. Lachen

Zilva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 16:12

Ik ben het wel met je eens! Knipoog

Furore_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:10

Narya schreef:
Topics van BBers zal ik niet sneller bekijken dat topics van mensen die, net zoals ik, hier niet zo lang zitten. Sowieso heb ik een maling aan een zogenaamde status op een internetforum, maar goed, als je er last van hebt, kun je natuurlijk ook gewoon een BB worden Tong uitsteken

Het is inderdaad wel jammer, maar ben het ook met Narya eens... Status is niet alles, en al vind je dat wel: Dan moet je ook maar BB worden Clown

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:13

hahaha nou hier krijg je de pagina's anders aardig vol Haha!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 00:30

Ik kijk bij haw ook altijd van wie het topic is. De bokkers die hier al jaren komen of die ik ken en foto's plaatsten is gewoon leuk om bijv vooruitgangen te zien. Maar ik kijk ook als ik een bepaalde afstamming zie staan. Maar moet ook toegeven als er een fjord of haflinger in de titel staat sla ik hem vaak al over. Ook shetjes enzo doen mij niet zo veel.