Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
runningkawa schreef:Misschien omdat er daan minder topics van zijn?
Ik geef eerlijk toe dat ik daar graag naar kijk
Foto's van b proef ruiters staan er gewoon zoveel dat ik dan idd vaak niet de moeite neem om te reageren, dan heb ik nog meer berichten dan ik al heb
Lauraapje schreef:en het is ook zo als ze hogere klasse rijden krijgen ze ook meer andacht vind ik hoor. is alleen maar een mening.
Milly_ schreef:Lauraapje schreef:en het is ook zo als ze hogere klasse rijden krijgen ze ook meer andacht vind ik hoor. is alleen maar een mening.
ja natuurlijk! Ik denk dat het merendeel van bokt in de eerste plaats op bokt zit om iets bij te leren.
Dan ga je toch eerder bij de topics kijken waar ze laten zien hoe het moet, dan waar ze laten zien hoe het niet moet
Milly_ schreef:bitchywitchy, je hebt gelijk hoor![]()
had niet goed nagedacht over mijn opmerking
Milly_ schreef:nee jij hebt gewoon een beter argument, waar ik me zeker in kan vindenen waarover ik niet had nagedacht
crossmonster schreef:als je nu flink trekt, en lange sporen aantrekt, en in je titel zegt dat je Z rijdt, dan wordt je topic zo 10 pagina's lang
crossmonster schreef:als je nu flink trekt, en lange sporen aantrekt, en in je titel zegt dat je Z rijdt, dan wordt je topic zo 10 pagina's lang
Narya schreef:Topics van BBers zal ik niet sneller bekijken dat topics van mensen die, net zoals ik, hier niet zo lang zitten. Sowieso heb ik een maling aan een zogenaamde status op een internetforum, maar goed, als je er last van hebt, kun je natuurlijk ook gewoon een BB worden