Ze zien alles aan voor een Arabier met een duikje in de neus.
(New Forest, Welshjes, Fallabella's, Miniature horses.. Wat nog meer?)
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Roxx schreef:En Penny's rijden natuurlijk op paarden waar alleen ZIJ op kunnen blijven zitten! Anderen worden er steevast afgegooid!
bizzybijtje schreef:EN ze zitten uiteraard op paardenspellen........
Nog wat kenmerken
Roze en geel........dat zijn volgens mij toch wel de meest gewilde kleuren
Dewii schreef:. Ik imiteer maar wat hoor
appelbolfan schreef:Ik ging net het zelfde zeggenVind dat ook wel beetje penny hoor
Dewii schreef:WhahaSorry. Bestaat er ook een stappenplan voor ont-pennyen?
appelbolfan schreef:Dewii schreef:WhahaSorry. Bestaat er ook een stappenplan voor ont-pennyen?
ja duhh natuurlijk bestaat dat, alles bestaat; zelfs kabouters. (als je wil zien, ik zal wel een keer een foto maken van onze conciërge, dan durf je nooit meer het bos in zonder achter iedere boom te gluren of er een puntmuts ligt)
maar goed, hier het anti-penny-kuren-stappenplan:
1. maak ze eerst onzeker; stel ze moeilijke vragen over het verschil tussen arabieren en american miniature horses (moeilijke rekensommen met shetlanders erin doen het ook altijd goed; bvb. als er 30 shetlandveulentjes bijna verdrinken in een beekje, en je haalt 2 veulentjes per minuut eruit, hoeveel heb je er dan uitgehaald na 10,5 minuten?)
2. nu de basis; haal alle heartlandboeken uit de kast, en maak ze even duidelijk dat die join-up die daarin staat volledige onzin is. (pas op! in dit onderdeel van de training willen ze nog wel eens boos worden en gaan bijten, houd dus goed afstand!!)
3. Je moet de paarden plaatjes (waarvan ze beweren dat dat hun paarden zijn) opzoeken op internet en dat aan de Penny laten zien. Dan zet je ze voor het blok en weten ze even niks meer te zeggen.
4. Uitlullen, pak ze maar aan die penny's! Als ze betweterig gaan doen en zeggen dat ze die 20.000 Arabieren van hun goed kunnen rijden, dan moet je ze alweer voor het blok zetten. Waar staan ze, ik heb je nog nooit zien rijden, wat is hun stamboom (sommige weten niet eens wat dat is), wat voor zadel heb je. Allemaal van dat soort vragen.
oke, wie gaat verder?Ik moet eten