Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicole288 schreef:Daarom de vraag zou dit als topic niet juist interessant kunnen zijn geweest, als het door iemand anders geplaatst was, was het niet ook gebruikt voor een ander doel, de onvrede met een TS aangeven.
Daardoor gaat een topic gewoon kapot.
Als je iets wilt melden aan de mods, als je twijfels hebt bij iemand, zet dat dan niet in een topic zelf, daar is nog nooit een topic beter van geworden. Stuur je je opmerking in een PB of TeM, dan kan een topic gewoon ontopic door lopen terwijl er toch naar je opmerking gekeken wordt.
Voor de schermen zie je niet waar we als team mee bezig zijn qua contact en overleg. Dat beseffen we ons, maar dat zijn dingen die we nooit openbaar maken. Dit betekent niet dat er niets met je meldingen gedaan wordt.
janderegelaa schreef:Autisme hoeft haar reactie’s helemaal niet in de weg te staan. Ik heb op geen enkele van haar reactie’s gereageerd omdat ik denk - door de inhoud van haar reactie’s in diverse topics - dat ze laagbegaafd is.
Ze relt niet, dit is hoe zij denkt met de kennis die ze heeft.
Mijn vraag aan de Mod’s zou zijn wat het Bokt beleid is om deze mensen tegen zichzelf te beschermen?
janderegelaa schreef:Autisme hoeft haar reactie’s helemaal niet in de weg te staan. Ik heb op geen enkele van haar reactie’s gereageerd omdat ik denk - door de inhoud van haar reactie’s in diverse topics - dat ze laagbegaafd is.
Ze relt niet, dit is hoe zij denkt met de kennis die ze heeft.
Mijn vraag aan de Mod’s zou zijn wat het Bokt beleid is om deze mensen tegen zichzelf te beschermen?
Onali schreef:Zeg je tegen iemand met een gebroken been ook dat ze maar gewoon mee moeten doen met hun klasgenootjes bij de gymles? Of tegen iemand met lactoseintolerantie dat ze niet zo moeten miepen en gewoon dat glas melk moeten drinken? Nee? Dan kun je ook best rekening houden met mensen die een mentale aandoening hebben.Ik snapte niet zo goed waar het de laatste pagina overging, maar ben teruggegaan naar het topic van gister en ik moet zeggen dat de Modopmerking mij ook in het verkeerde keelgat schiet.
Ik heb voor minder OW's en pb's van Mods gehad.
Hartstikke sneu voor TS dat zij een aandoening heeft, maar moet iedereen op Bokt daar met fluwelen handschoentjes mee omgaan?
Mkango schreef:Zeg je tegen iemand met een gebroken been ook dat ze maar gewoon mee moeten doen met hun klasgenootjes bij de gymles? Of tegen iemand met lactoseintolerantie dat ze niet zo moeten miepen en gewoon dat glas melk moeten drinken? Nee? Dan kun je ook best rekening houden met mensen die een mentale aandoening hebben.Het heet niet voor niets een aandoening, dan wel beperking.
Ibbel schreef:Eens, maar dat geldt andersom natuurlijk net zo, als iemand zonder gipspoot niet snapt dat niemand mét gipspoot geen marathon gaat rennen, en daar gaat het natuurlijk spaak bij TS. De vergelijking die ik maakte gaat natuurlijk ook niet helemaal op, want het "probleem" bij TS is ook niet iets fysieks, maar iets mentaals en de vraag is dan natuurlijk ook in hoeverre ze snapt dat haar opmerkingen niet door de beugel kunnen.Mkango schreef:Zeg je tegen iemand met een gebroken been ook dat ze maar gewoon mee moeten doen met hun klasgenootjes bij de gymles? Of tegen iemand met lactoseintolerantie dat ze niet zo moeten miepen en gewoon dat glas melk moeten drinken? Nee? Dan kun je ook best rekening houden met mensen die een mentale aandoening hebben.Het heet niet voor niets een aandoening, dan wel beperking.
Nee, maar op het moment dat diegene met het gebroken been tegen de andere gymmers zegt dat die niet moeten sporten, of als de lactoseintolerante eist dat iedereen lactosevrije melk moet drinken, dan heb je wel een botsing als het niet wordt begrepen dat die gipspoot en die melk niet voor iedereen een probleem is.
Ibbel schreef:Mkango schreef:Zeg je tegen iemand met een gebroken been ook dat ze maar gewoon mee moeten doen met hun klasgenootjes bij de gymles? Of tegen iemand met lactoseintolerantie dat ze niet zo moeten miepen en gewoon dat glas melk moeten drinken? Nee? Dan kun je ook best rekening houden met mensen die een mentale aandoening hebben.Het heet niet voor niets een aandoening, dan wel beperking.
Nee, maar op het moment dat diegene met het gebroken been tegen de andere gymmers zegt dat die niet moeten sporten, of als de lactoseintolerante eist dat iedereen lactosevrije melk moet drinken, dan heb je wel een botsing als het niet wordt begrepen dat die gipspoot en die melk niet voor iedereen een probleem is.
Mkango schreef:Eens, maar dat geldt andersom natuurlijk net zo, als iemand zonder gipspoot niet snapt dat niemand mét gipspoot geen marathon gaat rennen
Daks schreef:Ook al heeft ts of wie dan ook een berperking het is gewoon kinderachtig als vak dezelfde bokkers er als een groepje pesters op in gaan hakken door te reageren met niets zeggende banketstaaf berichten. Iedere keer hetzelfde bericht herhalen en zich niet schamen om mogelijk kwetsende woorden te gebruiken.
Dit is niet enkel naar deze ts maar je ziet het veel en veel vaker. Zeker als iemand een andere mening heeft. Er word dan al snel een stempel troll of in de huidige maatschappij met wappie word geschermd.