Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WonderBron schreef:Ik heb in de buurt wat onderzoek gedaan naar maneges. De dichtstbijzijnde is "Manege Cadier en Keer" in - hoe raad je het - Cadier en Keer. Iets verderop bevindt zich nog een manege, namelijk "'t Vroendael". Ik geloof dat deze laatste iets minder is dan de eerstgenoemde.
Nog iets verder weg is dan nog manege "'t Hetjen" in Stein. Dit is een manege met een 5 sterren FNRS-rating. Zou ik dit mee moeten nemen in mijn overweging? Heeft iemand van de bokkers hier ervaring met een van de eerder genoemde maneges, of zelfs nog andere (betere) alternatieven in Zuid-Limburg?
Om te antwoorden op Bora2013: ik ben zeker een rationeel denker, maar kan ook heel "vrij" denken! Bij pianospelen bijvoorbeeld is het onmogelijk om gevoel in de muziek te leggen en dus met dynamiek te spelen, zoals kleine wisselingen in de tempi, accelerando's, diminuendo's etcetera. Ergens moet ik dit dus toch wel kunnen! Zou dit positief zijn voor paardrijden?
En om nog te antwoorden op Bagheera_206: zeker in het begin wil ik niet maar één richting op. Eerst moet ik maar eens ondervinden of het iets is voor mij. Bevalt het nu, en kan ik over een periode zelfstandig op een paard zitten kan ik altijd nog nadenken over een vervolgrichting! Als het zover komt allemaal natuurlijk...
Mayra9148 schreef:Hey, welkom!
Natuurlijk hoef je je er niet voor te schamen, ik vind juist dat jongens lef hebben om op paardrijden te gaan omdat andere jongen dat niet leuk vinden, je kan het altijd proberen als het niks is dan ga je er af maar, ik kan je verzekeren, ook al zit je net als mij in de beste les op mij manege en spring en galopeer je al, elke dag leer je wat nieuws. Laat je niet van paardrijden af jagen Door andere kinderen als je het zelf heel leuk vind![]()
![]()