Ik ben nieuwwwwwwwww

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:24

Selina schreef:
Het helpt sowieso al om op je taal te letten, Bokkers kunnen hele goede grammarnazi's zijn. Sommige zinnen van je moet ik 2x lezen voordat ik hem snap. Welkom op Bokt al denk ik dat je beter bij een kattenforum past want er is niet voor niets de regel van de 25 nuttige paardenberichten, zo wil het beheer van Bokt het een paardenforum houden.

Haha ja heb ik gemerkt,, ik ben niet de beste typer haha

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:25

Sinterklaas is weer een paar bokt zeurpieten vergeten mee terug te nemen.

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:28

Just_Sannee schreef:
Welkom!
Wat een leuke kitten, wat is haar/zijn naam?

Mag ik vragen waar je vandaan komt en of je uit Nederland komt? :)

Princess heet ze haha staat ook op haar paspoort,, mijn ouders komen uit Oost Europa dus ben Slavisch vandaar mijn gebruiksaam

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:30

Britta31 schreef:
Sinterklaas is weer een paar bokt zeurpieten vergeten mee terug te nemen.

`

Is meer als een tip bedoelt ;) Mij maakt t niet uit hoe ze erop staat,van mij part staat ze er als bikini model haha. Maar je hebt kans op de manier waarop zeg maar dat mensen erover gaan vallen. Bedoel bokt zou bokt niet zijn met bepaalde opmerking ;)

Solololly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:37

saskiakefie schreef:
Slavisch schreef:
Ik word helaas snel beoordeeld p me uiterlijk hoop dat hier niet het geval is

Is het dan dat je bevestiging wilt hebben? Dat je daarom meteen die foto's van jezelf erop knalt? En ik denk dat het niet gaat om je uiterlijk maar de manier waarop je op een foto staat, uitdagend enzo..
Verder is het niet zo gebruikelijk om meteen foto's van jezelf te plaatsen op een forum als bokt en een profielfoto van jezelf erop te zetten als je eens kijkt wat voor avatars andere mensen hebben.. Maakt verder niet uit als je ijdel bent hoor, het is alleen niet gek als daar ook wat uitdagender antwoorden op komen.

Precies wat ik dacht

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:41

Mioux schreef:
Gaat meer om hoe je op de foto staat ;) komt nogal "aandachterig" over. Zo van wat je vorig jaar of 2 jaar terug had, duck face en dergelijke. Spontane leuke foto zul je minder "nare" reacties op krijgen ;)

En waar bemoei jij je precies mee? Laat iedereen even lekker in z'n waarde. Jaag even iemand weg. Tsjongejonge.

Vind dat je heel netjes reageert overal op Slavisch!

Mioux

Re: Ik ben nieuwwwwwwwww

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:42

Laat dan ook iedereen in zijn waarde betreft een reactie danique ;) en bemoei je je dan met je zelf ook. Als je een advies geeft volg die dan ook zelf op ;) Ik bedoel het als tip, en niet aanvallend zoals jij zojuist reageert. Zet het niet voor niks tussen haakjes.

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:47

Ookal plaats ik mijn vrolijkste foto zal alsnog reacties op krijgen dat maak nou niet uit of ik op bokt of Facebook of instagram of kattenforum of buiten op straat loop, overal krijg ik Tog opmerking niet dat mij veel boeit,, maar ik ken ertegen en ondanks soms minder leuke reacties zal ik niet uit me vel springen en blijf ik
Netjes ben het erg gewend

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:49

Danique_G schreef:
Mioux schreef:
Gaat meer om hoe je op de foto staat ;) komt nogal "aandachterig" over. Zo van wat je vorig jaar of 2 jaar terug had, duck face en dergelijke. Spontane leuke foto zul je minder "nare" reacties op krijgen ;)

En waar bemoei jij je precies mee? Laat iedereen even lekker in z'n waarde. Jaag even iemand weg. Tsjongejonge.

Vind dat je heel netjes reageert overal op Slavisch!

Ben het gewend joh. Ik ken niet uit me vel springen hiervoor

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:50

Slavisch schreef:
Ookal plaats ik mijn vrolijkste foto zal alsnog reacties op krijgen dat maak nou niet uit of ik op bokt of Facebook of instagram of kattenforum of buiten op straat loop, overal krijg ik Tog opmerking niet dat mij veel boeit,, maar ik ken ertegen en ondanks soms minder leuke reacties zal ik niet uit me vel springen en blijf ik

En dat is ook mooi ! Zeg t ik gaf t alleen als tip ;) aangezien ik het op een ander forum ook zo vaak gezien heb, was alleen toen zwangerschaps en baby forum haha.

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:51

Btw voor kitten maakt echt niks uit hoe je eruitziet,, zolang je maar goed ervoor bent

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:52

Mioux schreef:
Slavisch schreef:

En dat is ook mooi ! Zeg t ik gaf t alleen als tip ;) aangezien ik het op een ander forum ook zo vaak gezien heb, was alleen toen zwangerschaps en baby forum haha.

Ik zit niet meer daarop ben lang geleden wegegaan zit nu meer op andere forum voor vragen over mijn zoon

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:54

toevallig BB ? :P

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:55

Mioux schreef:
toevallig BB ? :P

Ja zit daarop aleen reageer vrij weinig

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:57

daar zat ik ook in t verleden, al heel lang niet meer eigenlijk :P

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 13:02

Mioux schreef:
daar zat ik ook in t verleden, al heel lang niet meer eigenlijk :P

Ik zat daar op me 17de tot 20 zo,, kreeg ook heel heel heeeeeeeel vaak opmerking op me foto's als ik met me kind plaatste dus toen ben ik wegegaan nu ben ik terug maar gaat beter krijg niet echt meer comentaar gewoon normaal gaat goed

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:09

Daarom noemde ik het ook als tip :) Ik heb t daar ook heel veel gezien haha. Daar was t een groter gekat als hier door dat wel !

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 13:24

OW dat sowieso ik hoefde maar 1 foto te plaatsen en het was,, maak jij films? Zulke nare opmerkingen of grof taal gebruik

Maar dat deeden ze bij meer meisjes die beetje als mij uitzagen dus toen ben ik en nog en nog een meisje wegegaan ,
Laatst bijgewerkt door Slavisch op 10-12-15 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:25

Ja dat ken ik nog ja haha was ook niet altijd een leuke sfeer, ben er op een gegeven moment weggegaan denk als het zo gaat ben ik snel klaar :) Elke keer als er een nieuwe kwam ja hoor begon men weer, chat was het idem !

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 13:29

Omg was een chaos daar maar nu valt mee hoor, niemand zegt meer wat over me uiterlijk dus gaat goed in mijn ogen haha

Of onnodige discussie over borstvoeding pff

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:30

Leuk katje heb je en welkom hier!

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:32

Ja die discussies ken ik ook nog wel haha. Kreeg hele lading over me heen waarom ik fles gaf,niet bij alle mama's is het dat ze borstvoeding kunnen geven :). Ik kom er eigenlijk niet meer op, heb pas 1 keer gekeken maar nah niks voor mij meer.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:38

Ok ik ben het ook met saskia eens.....begint te klagen dat je wordt beoordeeld op je uiterlijk ( is dat nog te zien met die lagen make-up? ) maar smijt wel zulke foto's neer.
Als je het echt zo erg vind ( wat ik niet geloof ) plaats je toch geen foto's?
Ik vind het meer een schreeuw om aandacht eigenlijk.

Maargoed dat terzijde.

Je bent natuurlijk wel welkom op bokt, maar houd wel in je achterhoofd dat het een paardenforum is en geen kattenforum ;)

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 13:54

Sandyislief schreef:
Leuk katje heb je en welkom hier!

Dankje ze is ook lief hihi ,

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:55

Ik moet zeggen ik dacht in het begin ook even wtf _O-
Maar welkom, leuk! Je lijkt me een aardige meid :D