Martinklok schreef:Citaat:Wat is dat toch met jongens bokt en arrogantie?
HAHAHAH![]()
Stiekem ben ik 30, al 10 jaar getrouwd en vader van 3 kinderen.
Wek ik nu andere gevoelens op, of ben ik afgeschreven ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sterreke98 schreef:Ik herken het![]()
Dit kind is niet serieus te krijgen haha. Ben ook nog aardig gestoord enzo hahaha
Martinklok schreef:sterreke98 schreef:Ik herken het![]()
Dit kind is niet serieus te krijgen haha. Ben ook nog aardig gestoord enzo hahaha
Als ik serieus ben dan noemt iedereen je een arrogante kwast omdat je het zogenaamd allemaal weet dan die 1000 paardenmeisjes die er in vergelijking zijn tot 1 jongen.
Dus dan maar een beetje dom, en als je het goed speelt vinden ze je nog schattig ook omdat je zo dom bentwant dan kunnen ze dat arme jongetje wel even helpen met zijn paardenprobleemtjes
Nayomie schreef:Martinklok schreef:Hahaha ik vind het wel geniaal hier.![]()
Kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik ook op de niet paardenforums kan hier...kijken of het daar ook zo leuk is dan in dit armzalig getypte verhaaltje van me
Het kan twee kanten op gaan, om het zo maar te noemen.
Martinklok schreef:Believe schreef:Welkom.
Ik zal je even volgen op instagram, je mag terug volgen als je wilt, post redelijk vaak paarden foto's.
M'n instagram is @nikkindn
Ohh je hoeft me niet perse te volgen hoor ^^
Mag je zelf weten als je dat leuk vind, zo een boeiend leven heb ik nou ook weer niet
romyyxv schreef:Hahaha geweldig dit
Maare, Tholen he? Das hier dichtbij!
Believe schreef:Ik wil nooit meer mensen meeten, ooit iemand gemeet en die persoon was echt vreselijk stalkerig, dikke trauma aan over gehouden.
Martinklok schreef:romyyxv schreef:Hahaha geweldig dit
Maare, Tholen he? Das hier dichtbij!
MEETEN MEETEN![]()
Serieus heb 1 iemand in mijn hele leven gemeet en die kende ik 2 jaar via het internet.
Heb zo lopen zeiken tot het mocht en toen ben ik daar de hele vakantie gebleven.![]()
We dachten..Hmm na 2 jaar mogen we best een week samen meeten