Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:*bergt de schep onschuldig fluitend weer op (voor nu) en houdt een scherp ook op NikkaTazz die afdruipt richting de douche om de modder eraf te poetsen.. wandelt rustig achter haar aan en mikt de deur dicht met een goedgeoefende heupzwaai, draait de sleutel in het slot om en breekt m af.. ondertussen door deur roepend dat het douchegordijn te doorzichtig was en dat ze daarom zo vriendelijk was de deuren even voor haar dicht te doen.. je wilt natuurlijk niet te koop staan.*
zo waar waren we ook alweer..
o ja..
teatime
Ailill schreef:elenaMM77 schreef:*bergt de schep onschuldig fluitend weer op (voor nu) en houdt een scherp ook op NikkaTazz die afdruipt richting de douche om de modder eraf te poetsen.. wandelt rustig achter haar aan en mikt de deur dicht met een goedgeoefende heupzwaai, draait de sleutel in het slot om en breekt m af.. ondertussen door deur roepend dat het douchegordijn te doorzichtig was en dat ze daarom zo vriendelijk was de deuren even voor haar dicht te doen.. je wilt natuurlijk niet te koop staan.*
o ja..
teatime
Hahahahahahaha!
En ondertussen dacht je: Burn bitch, buuuuuuuuuuuuuuuuuurn
NikkiTazz schreef:elenaMM77 schreef:*bergt de schep onschuldig fluitend weer op (voor nu) en houdt een scherp ook op NikkaTazz die afdruipt richting de douche om de modder eraf te poetsen.. wandelt rustig achter haar aan en mikt de deur dicht met een goedgeoefende heupzwaai, draait de sleutel in het slot om en breekt m af.. ondertussen door deur roepend dat het douchegordijn te doorzichtig was en dat ze daarom zo vriendelijk was de deuren even voor haar dicht te doen.. je wilt natuurlijk niet te koop staan.*
o ja..
teatime
Hahahaha Thanks Boktmama!
NikkiTazz schreef:Ailill schreef:
Hahahahahahaha!
En ondertussen dacht je: Burn bitch, buuuuuuuuuuuuuuuuuurn
Klopt! Ze heeft het koude water uit gezet, dus heb alleen heet water! (of wilde ze dat voor haar Thee?)
elenaMM77 schreef:wat denken jullie slecht over mij
was natuurlijk voor mijn thee..
wacht maar even.. ik koel je wel weer af
*rolt de brandslang uit en propt die door het veel te kleine raampje heen en draait de toevoer vol open*
opgelost.. brandwonden moet je goed koelen natuurlijk
NikkiTazz schreef:elenaMM77 schreef:wat denken jullie slecht over mij
was natuurlijk voor mijn thee..
wacht maar even.. ik koel je wel weer af
*rolt de brandslang uit en propt die door het veel te kleine raampje heen en draait de toevoer vol open*
opgelost.. brandwonden moet je goed koelen natuurlijk
Gatsie wat sadistisch!
NatasjavE schreef:Elenamm77,...vanwaar deze agressie??![]()
Je jaagt hem nog weg.
Pennypunten![]()
Briljant..
Het zou echter wel leuk zijn om in je profiel erbij te hebben staan onder de accountviews
Welkom TS...
Waarom stellen eigenlijk alleen mannen zich officieel voor???![]()