isawessels00 schreef:welkom! hahah bokt is echt heeeel erg verslavend!valt vest mee gebruik het maar de hele dag door
Esmeehh schreef:Hey aasgieren rustig aan! Die arme knul zit hier nog maar net !Welkom We hadden hem inderdaad nog niet gewaarschuwd voor de bokt dames
Mroes_1992 schreef:Denk dat de bokt dames nog in shock zijn van Tim die geen Tim bleek te hete.Die heb ik gemist
Zo zo, de sneltrein raast voorbij. Nu gaat het wel heel erg snel, als die berichtjes bijna niet bij te houden
EngeltjeS schreef:Paisano schreef:Engeltje laat jij mijn vent eens met rust HahahaIk dacht dat je wel wou delen Haha, rustig aan hé. Ik ben het vechten niet waard Ik ben geen superster
freshBOY schreef:Zo zo, de sneltrein raast voorbij. Nu gaat het wel heel erg snel, als die berichtjes bijna niet bij te houden Welkom in her spits uur :p
EngeltjeS schreef:Paisano schreef:Engeltje laat jij mijn vent eens met rust HahahaIk dacht dat je wel wou delen Daar valt over te praten
En op het moment dat ik het lees, komt hij naar me toe en kijkt hij me met hoopvolle puppy ogen aan.. "toe, mag het? "
lrtj_ schreef:freshBOY schreef:Zo zo, de sneltrein raast voorbij. Nu gaat het wel heel erg snel, als die berichtjes bijna niet bij te houden Welkom in her spits uur :pHaha, nou inderdaad!! Wel super gezellig
Zeg! Nou weet ik waarom het Zoetermeer topic zo sloom gaan, komen jullie eens heel snel terug!Welkom op bokt trouwens! Vrouwen genoeg, je hebt ze voor het uitkiezen hier