rapunzelx schreef:Lisse schreef:Heeft iemand hier een knap, sportief, grappig 14 jarig neefje ofzo, want Bas is een beetje te oud Lexa.nl vanaf 18 jaar
Jozefin schreef:Oh TS, dit is gevaarlijk wat je hebt gedaan zeer gevaarlijk Bereid je voor, op 15 pagina's vol single dames met gierende eierstokken Welkom
EllisL schreef:Oeh knappe jongen op Bokt! Lekker sportief zie ik, houd ik wel van Welkom!Ook nog single?Zelfde reactie haha Maar welkom haha
sterreke98 schreef:Welkom En zoals je waarschijnlijk al hebt gemeld, ben je nu al populair op bokt haha Succes vooral bij jou zeker sterre & Welkom op bokt!
Welkom Bas! hou je maar vast voor de reacties Topic zal gauw genoeg aan 5 pagina's komen en op slot gaan gok ik zo
Haha 2 pagina's verder nadat ik f ben etendus als je nog wat kwijt wil zou ik het snel doen Bas anders is ie al op slot
Welkom hiero! Helaas ben je net iets te oud voor mij ( met nadruk op net )Haha nee hoor, val niet op oudere jongens :p
Hoihoi, welkom op bokt!Je ziet er uit als een leuke jongen dus pas maar op, ze hangen hier waarschijnlijk zo aan je broek..Je lijkt een beetje op Jesse en aangezien die hier ook al een fantopic heeft lopen op het moment..