Ik kom ook uit de omgeving dus misschien kan ik je wat tips geven met stallen in de buurt? Ben je wel weer van plan een eigen paard te kopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mickael schreef:Nee ik ben alleen gekomen, het was 10 februari, ik was de routine zat, elke dat het zelfde, en Nederland is het land van de paarden he, al mijn paarden zijn gekocht in NL, niks beters dan KWPN voor mij, dus in 4 dagen heb ik alles geregeld en ben ik 14 februari verhuisd naar NL. Het ging heel snel, ik ben begonnen op de paarden kamp in soest, heel wat anders dan wat ik normaal gewend was, ff alles op een rijtje gezet en nu zit ik dan op school.
Mickael schreef:mensen ik sta echt verbaast van alle leuke reacties, ik heb nu geen eigen paard, en heb ook nog niet echt in gedachte om een eigen paard te kopen, ik kan het me nu niet veroorloven, aangezien het leven hier in NL echt veel duurder is haha, en nu veel kosten heb gehad aan me opleiding, woning, schoolboeken, enz enz enz, maar misschien komt er wel iets na de zomer haha, moet eerst nog ff rustig zoeken, nu heb ik het geluk dat ik soms nog paardjes mag rijden van vrienden, maar dat is niet het zelfde, ik ben echt iemand die heel fanatiek in de paarden sport zit, en wil heel graag weer aan de slag en goed trainen. Niet dat ik de typische ruiter ben die alleen maar aan springen denkt hoor, eerst het welzijn van het paard, dan komt de rest.
Mickael schreef:_Mondy_ ik ben druk met me studie, en wil het heel graag nog drukker krijgen met rijden, het is wel wennen hoor van veel paarden naar af en toe 1 mogen rijden, maar ja, ik heb er ook mijn rust mee gevonden, en nu heb ik er weer heel veel zin in, hopelijk komt er snel iets op mijn pad, maar na zo veel vragen van jullie heb IK nu een vraag voor jullie: WAT DOEN JULLIE ALLEMAAL IN DE PAARDEN WERELD??? VERZORGPONY, VOOR DE HOBBY WEDSTRIJDEN, ENZ EN WELKE DISCIPLINES RIJDEN JULLIE