Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadesh schreef:Cool, wij gaan 3 dagen, Passepartout, staan op een camping in de buurt![]()
Dit is mijn jurk (nog niet helemaal af, mist Tas en Hoed nog)
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/524905_566143030064997_2130508755_n.jpg
Foto te groot.
Luka (Oud Omnia) speelt ook zo gaaf op zn didgeridoo
Nadesh schreef:Mocht je de jurk herkennen, gewoon heel hard BOKT roepen
Kan niet wachten, nog maar 4 maanden![]()
Moet alleen nog de kostuums van mn man en zoon maken![]()
Zoon wil als Vincent Valentine (Mocht je die kennen).
Manlief wil als holbewoner![]()
Ik wil dat ie bij past bij mijn jurk, dus dat worden 2 kostuums voor mn man![]()
Ik baal als een stekker dat Luka bij Omnia weg is, mist inderdaad zn lage stem.
Vorig jaar Corvus Corax gemist, en dit jaar zijn ze er niet![]()
Ze hadden Heidefolk wel mogen programmeren!!
Daphyd kan die lage keelzang ook. Daar ben ik jaloers op. Ik kan keelzang, naar zo mooi laag langer niet.
Ik heb corvus corax wel gezien. erg gaaf, maar ging veels te hard. (Ben als nog midden vooraan blijven staan).
Kostuums zelf maken vind ik wel heel moeilijk. Ik koop wel dingen. Ik ga naar castle of middeleeuwse/fantasy boogschutter (licht aan het weer). En anders weer als australie fan met mijn didge. Wel alles compleet natuurlijk.
En dan in ieder geval (misschien) tot over vier maanden. Ik zal wel weer herkent worden als aussie fan met een ronde didgeridoo.
Hoop je over 4 maanden te ontmoeteen (en misschien wel meedere bokkers)
astridastrid schreef:Volgens mij ben jij wel een gezellig, sociaal persoon. Leuk! En ik zie ook een Haflinger!
Veel plezier als actief lid.
FlameHorse schreef:Ik vind de muziek die je maakt erg mooi en apart. Heb eigenlijk nooit naar deze instrumenten geluisterd maar ik vind het heel erg mooi in het filmpje.
FlameHorse schreef:Leuk maar ik denk omdat ik ook 12 ben het bij filmpjes etc. beluisteren blijft. Ik wens je ig. veel succes!
Gothico schreef:Nutter schreef:Haha te gek, hoop dat je aanspraak krijgt!
Zal wel een topic over die fair zijn ergens toch?
Ja ik weet dat er een topic is. Die probeerde ik te volgen. Maar ik kan er nog niet op reageren. Ik heb te weinig paarden berichten.
En ik ga in totaal met 12 man daar heen. Met mij meegerekend. Maar ik ben een (Gothic) paardenjongen. En vind het leuk om er meer van bokt in real life te ontmoeten. Weet je ook een keer met wie je praat.
Gothico schreef:Ik weet het niet. Ben nog steeds vrij gezellig. En ik blijf nog steeds licht autistisch. Al is er goed mee te leven.
Ik had ook een idee. maar ik kan het niet posten.
Ze lopen vaak zet met bordjes FREE HUGS. Misschien is afspreken op zaterdag en een keer op zondag op het grote grasveld bij de ingang een optie. Maak een vaste tijd afspraak daar met iemand (van te voren afgesproken persoon) met een bordje BOKT. Dan weet je zeker dat er mensen gaan opaf komen van bokt.
Nutter schreef:Gothico schreef:Ik weet het niet. Ben nog steeds vrij gezellig. En ik blijf nog steeds licht autistisch. Al is er goed mee te leven.
Ik had ook een idee. maar ik kan het niet posten.
Ze lopen vaak zet met bordjes FREE HUGS. Misschien is afspreken op zaterdag en een keer op zondag op het grote grasveld bij de ingang een optie. Maak een vaste tijd afspraak daar met iemand (van te voren afgesproken persoon) met een bordje BOKT. Dan weet je zeker dat er mensen gaan opaf komen van bokt.
Licht autistisch? Lak aan hebben. Zolang jij je grenzen weet en weet hoe je je af kan sluiten indien nodig kan de rest van de wereld het lekker bekijken.
Vrijgezel? Mssn vermaak jij je wel prima alleen! Lijkt er wel op
Een Bokt-bord lijkt me een geheide kraker! Goed idee!
Nutter schreef:Ik wil wel iets plaatsen voor je maar ikkan het topic niet vinden.
Nutter schreef:Is voor elkaar.
Nee ik ga niet afreizen, maar dank voor je uitnodiging
Als ik zou gaan zou ik zeker met je afspreken, je hebt een fijne energie.
Edit mooizo, je bericht is precies op een nieuwe pagina gokomen.
JamieShanin schreef:Gaaf gaaf gaaf!!,
Die foto's zijn mooi!! Heb jij zelf ook baardagamen(sorry ik weet niet hoe ik het moet spellen) en slangen ?
En geweldig hoe jij muziek speelt!!... (haha voel me nu een sulletje met mijn clarinetje XD)
Als ik je zie lopen op de eff roep ik wel BOKT!