Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragnildje schreef:Oeh leuk haha! Ik maak voor de mijne soms ook wat lekkers, oud brood met wat groente enzo. Maar niet teveel, madam moet eigenlijk afvallen
nikkilommers schreef:Ragnildje schreef:Oeh leuk haha! Ik maak voor de mijne soms ook wat lekkers, oud brood met wat groente enzo. Maar niet teveel, madam moet eigenlijk afvallen
Dat herken ik! Beauty is ook een beetje dik maar ik vind het gewoon leuk om haar wat lekkers te geven hi hi. Gewoon lang rijden en niet té veel snoepjes met té veel suiker.
nikkilommers schreef:Ragnildje,
Oh wat gaaf! Is het je eigen paardje of heb je een verzorgpony'tje? Ik rijd met Beauty wel aan de teugel etc. maar ik laat haar ook meestal wel helemaal gaan met galop. Ze moet natuurlijk wel lopen waar ik wil dat ze loopt en ze luistert perfect als ik wil dat ze stopt. Ze kan ook goed springen. Ik doe het eigenlijk allemaal een beetje.
Oh ja, ze loopt ook nog eens voor de kar!![]()
En die van jou?
Ragnildje schreef:nikkilommers schreef:Ragnildje,
Oh wat gaaf! Is het je eigen paardje of heb je een verzorgpony'tje? Ik rijd met Beauty wel aan de teugel etc. maar ik laat haar ook meestal wel helemaal gaan met galop. Ze moet natuurlijk wel lopen waar ik wil dat ze loopt en ze luistert perfect als ik wil dat ze stopt. Ze kan ook goed springen. Ik doe het eigenlijk allemaal een beetje.
Oh ja, ze loopt ook nog eens voor de kar!![]()
En die van jou?
Haha! Jep, Saphira is sinds Juli vorig jaar mijn eigen paardje. [: Oh okee!
Ja Saphira luistert ook heel goed aan de hand en teugel, als ik stop stopt zij ook en als ik bijv. aan de hand met haar ren, draaft ze netjes mee. Niet sneller, niet langzamer, gewoon het juiste tempo. Springen, dat kan Saphira niet zo geweldig haha.
Ze heeft ook nooit eerder gesprongen bij haar vorige eigenaar volgensmij, ik laat haar soms aan de hand springen en ze loopt óf eromheen, óf door de hindernis heen
SienenIvo schreef:Hahah!
Maakt niet uit hoor!
splashlolita schreef:hay hay
ik ben ook nieuw zins vandaag en zeg eerlijk hahaha snap het ff allemaal nog niet
maar dat komt denk vanzelf wel
ik zou me ff voorstellen ook
kom uit nijmegen en ben 24
heb een pony kruising shetje met ijslander![]()
en een tinker van 3![]()
ik hoop dat ik het vanzelf ga snappe en gezellig mee kan kletsen overal haha
weet iemand hoe ik een profiel foto kan plaatsen
groetjesssss