Naaomi1994 schreef:Best toevallig toch, dat hij eigenlijk overal antwoord op geeft, behalve op de 'testjes' over paarden Idd
Naaomi1994 schreef:Nee, hoe kom je daar bij ?Berichten : 0 Even de boel opjutten, dat doen kleine zusjes toch meestal
Neskolay schreef:Naaomi1994 schreef:Best toevallig toch, dat hij eigenlijk overal antwoord op geeft, behalve op de 'testjes' over paarden Idd Idd TS, wat is het verschil tussen een Fjord en een Ford?
En ik heb niet alleen in dit topic gereageerd hoor.. Dus geen idee waarom bij mijn berichten '0' blijft staan
Zowel de hinnekende versie als de andere! thoraklover schreef:Elin_ schreef: En een fries en een fries dan Allebij buitenlands
thoraklover schreef:Elin_ schreef: En een fries en een fries dan Allebij buitenlands Heey pas op he!! (uh het is allebei)
Happinez schreef:je moet ze beide vooruit duwen.oo Sorry je zei verschilWat als je geen verschil ziet?
Elin_ schreef:Verschil ,overeenkomst net als ABN onbelangrijk +1 Mande offline, Naomie online!Of ben ik te enthousiast?
@Neskolay een fries met een fries zeker? hihiGeryon schreef:Elin_ schreef:Verschil ,overeenkomst net als ABN onbelangrijk +1 Mande offline, Naomie online!Of ben ik te enthousiast? Dubbelspion
Neskolay schreef:thoraklover schreef:Allebij buitenlands Heey pas op he!! (uh het is allebei) Ik had het verbeterd