welkom!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alou schreef:Welkom op bokt!
Wanneer komt je foto te paard?
Edit:
Waar woon je!? kan wel wat nieuwe foto's van mn paardje gebruiken! haha
JunkDeLuxe schreef:Aaah, mogen we TOETOETOE een bokker-zoekt-vrouw topic openen?![]()
![]()
Zoals Boer zoekt vrouw (weet niet eens of ze dat in NL uitzenden), moeten de meiden je allemaal een PB sturen, daarvan kies jij er dan 20 en daar mag je lekker mee daten.
En ons op de hoogte houden natuurlijk!
Toeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Robbedoesh schreef:JunkDeLuxe schreef:Aaah, mogen we TOETOETOE een bokker-zoekt-vrouw topic openen?![]()
![]()
Zoals Boer zoekt vrouw (weet niet eens of ze dat in NL uitzenden), moeten de meiden je allemaal een PB sturen, daarvan kies jij er dan 20 en daar mag je lekker mee daten.
En ons op de hoogte houden natuurlijk!
Toeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Ik heb er niks op tegen als je zoiets maakt, alleen aangezien ik nog een buitenschools project moet maken.
Als ik er een film van mag maken, heb ik gelijk m'n studiepunten binnen haha!
Alleen lijkt het dan wel heel erg alsof ik wanhopig op zoek aan het zijn ben...het was toch een voorstel post? haha!
Tammy_ schreef:een voorsteltopic met 64 berichten, dat kan alleen een man zijn
welkom op Bokt! zorg dat die schuilkelder er gauw komt, en zorg dat je altijd een nepsnor en neppe bril in je tas hebt zitten, voor je het weet galoppeert er een kudde Bokt-dames achter je aan
Robbedoesh schreef:Alou schreef:Welkom op bokt!
Wanneer komt je foto te paard?
Edit:
Waar woon je!? kan wel wat nieuwe foto's van mn paardje gebruiken! haha
Eerste foto te paard, moet redelijk snel kunnen komen. Even kijken wanneer er een vriend mee kan die met m'n camera om kan gaan haha!
En niet te bang is voor paarden natuurlijkWoon trouwens niet heel dicht bij je (ik dacht ik kijk even op haar pagina, dan hoef ik niet hier mijn woonplaats te plaatsen) maar woon wel gewoon in het groene hart.Dus veel dingen zijn niet zo heel ver qua afstanden.
redelijk centraal gelukkig.
wonderworst_ schreef:haai cowboy!
zoek jij nog een cowgirl? (niet dat ik dat ben, dat geheel terzijde)
zoek maar alvast dekking voor alle hitsige vrouwen hahahah
ik ben trouwens wel erg teleurgesteld dat al die nieuwe bokt- mannen zo ver bij mij vandaan wonen...
Peanutbutter schreef:Robbedoesh schreef:Eerste foto te paard, moet redelijk snel kunnen komen. Even kijken wanneer er een vriend mee kan die met m'n camera om kan gaan haha!
En niet te bang is voor paarden natuurlijkWoon trouwens niet heel dicht bij je (ik dacht ik kijk even op haar pagina, dan hoef ik niet hier mijn woonplaats te plaatsen) maar woon wel gewoon in het groene hart.Dus veel dingen zijn niet zo heel ver qua afstanden.
redelijk centraal gelukkig.
ik ook ...
Robbedoesh schreef:wonderworst_ schreef:haai cowboy!
zoek jij nog een cowgirl? (niet dat ik dat ben, dat geheel terzijde)
zoek maar alvast dekking voor alle hitsige vrouwen hahahah
ik ben trouwens wel erg teleurgesteld dat al die nieuwe bokt- mannen zo ver bij mij vandaan wonen...
Wonen er geen 'bokt-mannen' in de randstad dan?
Je woonplaats Zoetermeer lijkt me toch redelijk centraal gelegen.
In ieder geval voor mij makkelijk te doen.