Cootjuh schreef:kimdegroot schreef:Welkom Marco, ik zie dat je in de buurt woont!
Hee dankjewel ^_^ warmehuize is inderdaad dichtbij haha!!
Tis hier ook heel warm in huize
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DonRoubos schreef:Heey maatje!![]()
Zei het je toch, er is een paardenforum wat gewoon actief is. Het is ook gezellig dus moet goedkomen. Voor mensen die niet weten wat de Sportvisserij Academie inhoud (heb bij hem in de klas gezeten en doe nu weer Dierverzorging), je leert om uiteindelijk 1 van de 3 vakrichtingen te kunnen uitvoeren :
- Recreatie en Toerisme (Visgids naar het buitenland bijv.)
- Natuur en Waterbeheer (Waterschappen, waterkwaliteit bepalen en onderzoeken verrichten)
- Detailhandel/Groothandel (Werken in een winkel, Managen van een winkel/groothandel)
En ondertussen doe je dus gewoon projecten enzo, het is een leuke opleiding overall, maar je moet er wel van houden
So welcome brother!
Cootjuh schreef:Jodi93 schreef:welkom
leuk dat er ook jongens zo bezig zijn met de paardjes ik zie het tegenwoordig niet veel meer
hehe thnx!! vroeger meer dan tegenwoordig maja toen woonde me zus nog thuis:) me maatje donovan zit er tegenwoordig meer in maar geniet van elke keer als ik mee ben
Jodi93 schreef:Cootjuh schreef:
welkom
leuk dat er ook jongens zo bezig zijn met de paardjes ik zie het tegenwoordig niet veel meer
hehe thnx!! vroeger meer dan tegenwoordig maja toen woonde me zus nog thuis:) me maatje donovan zit er tegenwoordig meer in maar geniet van elke keer als ik mee ben
Dat is echt vet,
Bij ons op de opleiding (paardenhouderij) zitten ook maar 2 jongens en das best jammer want is altijd een gezellige boel
DonRoubos schreef: