Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en dan later met mijn eigen paard. Sta nu op een kleine privéstal iets dichter bij huis, maar man, wat mis ik die plek soms toch hard. Inderdaad heel erg leuke sfeer daar en je dochter zit daar in de beste leerschool die je je kan wensen.
Voor meer info PB je maar even haha! Veel plezier hier nog en watch out for the girls
mhollander schreef:welkom!
En bokt houdt volgens mij een winterslaap. Normaal zou hier dus al wel 80 pagina's moeten zijn.

)
Zit wel 11 jaar tussen mar als ik zo eens op dat profiel snuister en de rijlocatie bekijk van zijn dochter hebben we wel wat gemeen.
Straks ga ik nog geloven in dingen zoals "het lot"
LawBoy schreef:NienkeNiels schreef:ik zou vast vermelden als je een vriendin hebt want anders heb je zo maar 80 pagina's hier vol
Nope, een vriendin is er niet. Maar zoveel tijd heb ik niet om constant op bokt te zitten
En daarbij ook een beetje te oud voor mij.
cupcake_x schreef:mhollander schreef:welkom!
En bokt houdt volgens mij een winterslaap. Normaal zou hier dus al wel 80 pagina's moeten zijn.
Hahaa jaa echt!
Naja, WELKOM LAUWRENCE!![]()
( tjees, hij is te oud voor me, niet dat ik er wat bij bedoel hoor...)
Haha nee, serieus.
Lauwrence, mss vindt je hier je liefde van je leven!![]()
You'll never know
Het maakt niet uit waar de liefde van je leven woont....
)
LawBoy schreef:Varekaj schreef:Voor de belgjes onder de bokkers is het anders wel een keertje boeiend! Zit ie nog niet zo ver van mij af ook hahah
Ben wel benieuwd om eerlijk te zijn. Je kent de rijbaan, en bent van de omgeving.. Kleine wereld
En ps: leeftijd zit tussennde oren, niet op papier...