Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hestejente schreef:Lante schreef:Helemaal geen drama Rockwitch, realiteit is toch vaak dat het van die lui zijn die later onnozele vragen gaan stellen over vrouwen die klaarkomen op paarden e.d.
Oh maar daar is al een topic over dus dan krijgt hij meteen een slotje aan z'n broek ;)
eilleen333 schreef:Haha! Welkom op bokt ja. Zo werkt het hier dus, je denkt een normaal topic te plaatsen en binnen no-time krijg je heel bokt op je dak. Sommige mensen hier hebben hun oordeel al klaar voordat ze je posts goed gelezen hebben, en lezen kunnen ze dan ook al niet zo best, dus dan geven ze maar een eigen draai aan het verhaal.
Typisch bokt helaas.
Maar verder is het hier wel gezellig hoor.
Bokkert_87 schreef:eilleen333 schreef:Haha! Welkom op bokt ja. Zo werkt het hier dus, je denkt een normaal topic te plaatsen en binnen no-time krijg je heel bokt op je dak. Sommige mensen hier hebben hun oordeel al klaar voordat ze je posts goed gelezen hebben, en lezen kunnen ze dan ook al niet zo best, dus dan geven ze maar een eigen draai aan het verhaal.
Typisch bokt helaas.
Maar verder is het hier wel gezellig hoor.
AMEN
Lante schreef:Zoveel waren het er nu ook weer niet die wat paranoia waren en ík heb toevallig al sorry gezegd, maar dat hebben jullie als goeie lezers natuurlijk al wel gezien. Lijkt me dan een beetje onzinnig om er dan nog een pagina over vol te l*llen over iets wat dus blijkbaar niet zo is toch?
rockwitch schreef:Haha Babel, normaal zit ik ook alleen in de pauze erop hahaha en thuis dan.
Loody, hij is nog niet gek van paarden, maar geinteresseerd in paarden. Bokt is toch ook om meer over paarden te kunnen leren als je er nog geen verstand van hebt?
Haha Lante, nou dat gaat hij echt niet vragen hier hoor. Had ie allang aan mij kunnen vragen hahahaha maar dat doettie ook niet.