Ben er na een tijdje twijfelen ook.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:13

hoi ,ja daar ben ik toch weer even :P ik vind dat je goed bezig bent,je denkt overal goed over na .
het idee van de bijrijder is een goede,geeft aanspraak op stal en iemand die een x kan voeren of iets doen als jij een x niet kan.
mede daarom heb ik 3 stalletjes verhuurd,er is dan altijd wel iemand die ergens kan invallen.
heb je wel buren met paarden? hier op de straat zijn er nog 2 die de paarden aan huis hebben en ze rijden ook hier in de bak,leuk dat na het rijden roseetje :D

Nerania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 09:08

knollentuin schreef:
hoi ,ja daar ben ik toch weer even :P ik vind dat je goed bezig bent,je denkt overal goed over na .
het idee van de bijrijder is een goede,geeft aanspraak op stal en iemand die een x kan voeren of iets doen als jij een x niet kan.
mede daarom heb ik 3 stalletjes verhuurd,er is dan altijd wel iemand die ergens kan invallen.
heb je wel buren met paarden? hier op de straat zijn er nog 2 die de paarden aan huis hebben en ze rijden ook hier in de bak,leuk dat na het rijden roseetje :D

Hihi, ik hou ook wel van rosé ;) Er zijn wel mensen in de buurt die paarden aan huis hebben. Die hebben allemaal ook een bak aan huis en eerlijk gezegd heb ik daar niet zo heel veel contact mee. Misschien eens tijd om daar eens wat aan te doen.... Zitten wel in de buurt maar nu ook weer niet zo dichtbij... Helaas heb ik niet de ruimte om stalletjes te verhuren, denk dat je dat ook al gelezen hebt.

En ja, ik denk er idd goed over na..... Dank je! Ook omdat ik heel erg op de wip zit met de vraag of ik nog steeds paarden aan huis wil. Maar de beslissing om de boel op te doeken is ook weer zo wat. Ik ben stapelgek op dat vee en dat zet je dan ook niet zomaar aan de dijk... Ik tenminste niet. Heb ook altijd het streven gehad dat er pas een paard weggaat op het moment dat íe het niet meer doet.... Tot nu toe gaat dat heel goed mag ik wel zeggen!

Het is trouwens onwijs leuk hoeveel mensen er mee blijven denken! En dat terwijl ik heel lang heb getwijfeld om het in de "openbaarheid" te gooien!

Bedankt voor je reactie maar weer! :wave: