Hahaha, geintje, maar welkom op Bokt en laat je niet gek maken door die gillende keukenmeiden, wij bedoelen het allemaal goed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianLady schreef:Dan zeg ik het maar gelijk, ik vind je een lekker ding
efaa schreef:en idd pas op voor alle pennys hier
Angelita schreef:Ook zij zijn van harte welkomPenny's zeg je? Ik heb zo het gevoel dat hij eerder bang moet zijn voor vrijgezelle vrouwen van rond de 30.
Oh en welkom Wouter: SUCCES hihi.
Amable schreef:Nope, ik ben nog 100% vrijgezelEn ook ik klik het topic direct open
Wees welkom Wouter! Het is idd uniek om een leuke man te zien die ook eens liefde voor paarden heeft! Je bent vast al bezet
![]()
Spicenut schreef:Eerlijk gezegd hoop ik ook dat dat zo blijftIk snap ook niet dat mannen bokt nog niet ontdekt hebben als tweede LEXA.nl. Ik gok dat het een onontdekt gebied is.
Yessy schreef:Hmm, dit bied mogenlijkheden. Een nieuwe avontuurlijke reality show waar boktdames op jacht gaan naar een zeldzaam diersoort "de boktman"Boer zoekt vrouw is er niets bij
miek140 schreef:Hehehe, ik nog nooit iemand zo blij gezien dat ik nog vrijgezel benEN NOG VRIJGEZEL OOK!!
denice schreef:Ik zoek ook nog verkering.Joehoe, ik zoek nog verkering
astridelise schreef:Klopt, daar doe ik het ook om. Dat is gewoon pure strategie.en dan ook nog een foto in je profiel zetten met een baby op je arm, dat is vragen om moeilijkheden vriend.
astridelise schreef:Ik denk dat ik ze wel aankan, d'r lopen er genoeg van op me werk rondmaar welkom op Bokt en laat je niet gek maken door die gillende keukenmeiden, wij bedoelen het allemaal goed.
WWisecracker schreef:Haha hebben jullie het aantal profielviews gezien
IndianLady schreef:ga je me dan een uitnodiging voor een date toesturen? Nou ik wacht met smart
Binnenkort niet meer denk ik zo
Spicenut schreef:Helaas is dat het geval.Wil je nu zeggen dat je op een manege kunt rondlopen en paardrijden zonder dat de briefjes met telefoonnummers je om de oren vliegen?
Spicenut schreef:Ik?¿?¿? Welnee joh. Ik ben al een hele week niet meer kritischOf ben je gewoon te kritisch?