Nieuw hier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janna_M

Re: Nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:05

Jij zal dus heel wat 'zadelpijn' krijgen als je er 3 gaat rijden! :P

plientje91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 19:44

@Ronne: Dat is altijd zo vervelend als je steeds weer iets hebt! Heb je er nu nog steeds last van eigenlijk? Dat je steeds weer wat hebt.
Weet je al of je tinkertje drachtig is of niet?
Ik moet nog steeds die man bellen! :o Erg he! Maar dat ga ik volgende week doen. Dit weekend heb ik het veel te druk om daaraan te denken. O:)

@Janna_M: Als ik die paardjes ga verzorgen ga ik eerst het Natural Horsemanship doen en een goeie band opbouwen met ze. Dan ga ik ze denk ik gewoon lekker bareback rijden en natuurlijk bitloos! :D Naar buiten ga ik misschien wel een zadel opdoen. Ag joh, ik zie nog wel!
Ik ga eerst weer op de manege oefenen, haha! Ik ga namelijk zaterdag rijden!! :D Heb er echt zin joh!
Heb jij alweer gereden?

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 01:41

Ja, gezondheid zal wel altijd zo blijven, maar met veel actimel, vitamine c en al dat soort onzin is het er wel onder te houden ;)

Ik heb geen idee of ze drachtig is, maar ik ga er niet van uit! Is niet echt heel erg gewenst iig, dus hoop t niet ;) Toch maar eens XXXL condooms kopen! :P

plientje91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 18:56

Ik heb gisteren weer gereden! Het was echt weer heerlijk joh! Dat ik dat zo lang niet gedaan heb! Ik denk dat ik over 2 weken weer ga. :D

@Ronne: Jammer van je gezondheid. Het is altijd erg vervelend als je weet dat je zo weer heel gemakkelijk iets onder de leden kan krijgen.
Ik hoop voor je dat je paardje niet drachtig is!

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:23

oh, wat fijn dat het zo goed ging!! ja, dat gevoel ken ik wel.. dat je niet snapt dat je niet eerder gegaan bent! wel erg leuk hoor!

Janna_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:58

Jep, ik heb eindelijk weer gereden!
Niet zoveel gedaan, gewoon zitten en gaan met die banaan!

Maar moet nu wel 'helemaal overnieuw beginnen' ..
Maar is ook wel logisch als ze al een half jaar niet meer bereden is, haha!

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:24

Ik heb geen verstand van het syndroom, maar weet wel dat het ongelooflijk vermoeiend is -vriendin van me heeft pfeiffer gehad...)

Maar welkom :)