Op andere sites heb ik OoOappelOoO , alleen dat was t lang voor hier En aan OoOappelOoO kom ik doordat een jongen die ik leuk vond steeds appel zei omdat ik een appelbutton had.. (schaaam me hiervoor ) En omdat ik verslaafd ben aan appels ! En appel zelf is meestal al bezet, dus heb k er maar wat omheen geplaatst
Ik had laatst hier gezegd dat m'n boktnaam zomaar weet niet waar vandaan kwam, maar ik weet weer waarvandaan. Een skilift in Frankrijk met de naam Colorado
Mijn naam is niet echt orgineel Gewoon "Katja" was bezet, dus toen heb ik dit ervan gemaakt
Heette eerst "Sietske", de naam van mijn toenmalige verzorgpony, maar toen ik daarmee stopte wildie ik die naam niet houden, dus besloot een naam te kiezen die ik niet meer zou hoeven veranderen.. Tadaaaa!
Nou, alle boktnamen die ik wou waren al bezet Dus ik heb toen maar [Naam] ingetypt, en die was er ook al. En dit is een teken wat ik vaak gebruik : Xx Dus werd het [gast1122] (Onze hond heet trwns [Naam], en ik vind het gewoon een mooie naam) Xx
Die van mij is heel simpel; ik heet Claudia en ik ben in 1993 geboren.
Ik had nu ik erover nadenk liever een andere gehad, maar ik kon/kan niks beters verzinnen dus hou het voorlopig lekker zo en misschien krijg ik ooit opeens een ingeving
die van mij is heel logisch vind ik ik heet Stephanie je zegt dus Steefanie en veel mensen noemen me Steef en dan heb ik er zo'n leuk streepje achter gezet