ProudJustify schreef:Hmmm voor jou heb ik wel wat anders, past beetje meerbij de aankomende tijd jaja naar spanje
ProudJustify schreef:Hmmm voor jou heb ik wel wat anders, past beetje meerbij de aankomende tijd Ik wil ook van die smilies
saskiaojan schreef:Zeg misschien een stomme vraag hoor, maar hoe wisten ze dat die andere (kevin) een sa was?ip adress, emailadres zijn veel manieren om het te achterhalen.Post blijft op 0 omdat ie geen zinnige post had geplaatst!
Spicenut schreef:Ok, ik moet nu écht even wat anders gaan doen...dus met grote spijt laat ik dit hilarische gebeuren even achter.Ik ga op zoek naar een leven Dat heb ik al opgegeven hoor die zoektocht
het was me een aangenaam genoegen! heb me kostelijk vermaakt...weinig aan leren toe gekomen...maar het echte leven roept weer
Spicenut schreef:Ok, ik moet nu écht even wat anders gaan doen...dus met grote spijt laat ik dit hilarische gebeuren even achter.Ik ga op zoek naar een leven Hoe wilde je dit dan noemen??
Rachelll schreef:het was me een aangenaam genoegen! heb me kostelijk vermaakt...weinig aan leren toe gekomen...maar het echte leven roept weer Lekker laten roepen, hier is het veel gezelliger
ProudJustify schreef:Rachelll schreef:het was me een aangenaam genoegen! heb me kostelijk vermaakt...weinig aan leren toe gekomen...maar het echte leven roept weer Lekker laten roepen, hier is het veel gezelliger haha! waar komen die leuke smilies vandaan?
potverdikkie schreef:saskiaojan schreef:Zeg misschien een stomme vraag hoor, maar hoe wisten ze dat die andere (kevin) een sa was?ip adress, emailadres zijn veel manieren om het te achterhalen.Post blijft op 0 omdat ie geen zinnige post had geplaatst!ah ok.......logisch idd thanx
Ja ik ga echt weer aan de slag. Ben veels te druk voor dit soort dingen! Maar ik kom terug..............
ProudJustify schreef:Ikke wel hoor, ben veel te benieuwd hoe dit gaat aflopen Verklap jij eens heel gauw waar die leuke smilie's vandaan komen
nightlover schreef:ProudJustify schreef:Ikke wel hoor, ben veel te benieuwd hoe dit gaat aflopen Verklap jij eens heel gauw waar die leuke smilie's vandaan komen http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/vierde100.htm