Omg ik loop vreselijk achter de feiten aan.. Een nieuwe man op bokt... Knap, single, goede leeftijd...Welkom
VD_NH schreef:Kůt = poedersuikerLůl = banketstaafTęring = paaseiNêůken= fietsen En je komt er vanzelf meer tegen hahaHaha duidelijk!
Corellaa schreef:Omg ik loop vreselijk achter de feiten aan.. Een nieuwe man op bokt... Knap, single, goede leeftijd...Welkom Dank u
Corellaa schreef:Omg ik loop vreselijk achter de feiten aan.. Een nieuwe man op bokt... Knap, single, goede leeftijd...Welkom Hou je gemak Corella
Corellaa schreef:Me gemak houden? Zodat jij de kans hebt hem te hebben, dacht t niet hilde , ik zou niet durven! edit: je bent wel al erg laat hahaha
landvrouw schreef:Nog iemand met een mooi zachte 'G' (& ook nog eens een man)Welkom! Jip.. heb een echte zachte G haha
Pieter25 schreef:landvrouw schreef:Nog iemand met een mooi zachte 'G' (& ook nog eens een man)Welkom! Jip.. heb een echte zachte G haha Heerlijk toch
haha ow jeej dames hou je ff rustig met deze nieuwe man op bokt straks durft ook deze man niet meer te posten door alle dolle vrouwen en al veel huwelijksaanzoeken gehad pietertje? :nog welkom hier op bokt hoor
NathalietjeB schreef:haha ow jeej dames hou je ff rustig met deze nieuwe man op bokt straks durft ook deze man niet meer te posten door alle dolle vrouwen en al veel huwelijksaanzoeken gehad pietertje? :nog welkom hier op bokt hoorHahaha Enne.. nee nog geen huwelijksaanzoeken gehad Dankjewel
shirdaki schreef:Welkom! Heb je toevallig geen jonger broertje die tussen de 16/18 is haha! Nee hoor leuke haf!Allereerst dankjewel en nee helaas hahaha
Oh my god een man op Bokt en heel Bokt glijdt weer het topic uit.. Aandacht kom je als man niet te kort hier hoor... ik zou zeggen.. succes
NathalietjeB schreef:Hebbesje schreef:jij bent eng wie? karindeklit schreef:ik heb lekker geen zachte G... vind ik zo'n afknapper! haha nee geintje hoor:Pvink ech seksieikarindeklit schreef:is er soms wat?Ons Pietertje is niet eng hoor!
Henniie schreef:Deze man word door sommige dames toch nog best laat opgemerkt!!Haha.. moet de storm nog steeds komen waarover gesproken is?