joyce83 schreef:Ik zou een ander account aanmaken en dan net doen alsof je geen jongen bent. Ben je er sneller vanaf lijkt me...
SA met alleen foto's van Adje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce83 schreef:Ik zou een ander account aanmaken en dan net doen alsof je geen jongen bent. Ben je er sneller vanaf lijkt me...
IKbenEllen schreef:mieske schreef:Muhahaha Dat erook zoveel meiden zijn die pb's naar hem sturen.
GE-WEL-DIG !
how low can you go
Wes_tern26 schreef:Bedankt voor de tip... dan ben ik vanaf nu homo... en mogen jullie masaal gaan pb en of ik gezelllig mee wil gaan winkelen of zo
Carin79 schreef:Whahahahahaha!!!! Vind dit echt heel erg grappig!!:)
Arme Wes:P Zie het al helemaal voor me; Wes rennend voor zijn leven met een hordes paardenvrouwen achter zich aan....!
sronnie schreef:Als je zo graag over paarden wilt praten zou ik als ik jou was gewoon meepraten in ander topics die over paarden gaan i.p.v. de boel alleen maar weer aanwakkeren
Wes_tern26 schreef:Humor? wel eens van Kathy Bates (Misery van Stephen King gehoord?) daar moest ik aan denken bij sommige mailtjes dus je kunt wel nagaan
sronnie schreef:Als je zo graag over paarden wilt praten zou ik als ik jou was gewoon meepraten in ander topics die over paarden gaan i.p.v. de boel alleen maar weer aanwakkeren
IKbenEllen schreef:Wes_tern26 schreef:Humor? wel eens van Kathy Bates (Misery van Stephen King gehoord?) daar moest ik aan denken bij sommige mailtjes dus je kunt wel nagaan
oei da's nie best
Miryamk schreef:Heb jij die arme jongen die foto van jou en Fransie B gePBt?
dingetje schreef:sronnie schreef:Als je zo graag over paarden wilt praten zou ik als ik jou was gewoon meepraten in ander topics die over paarden gaan i.p.v. de boel alleen maar weer aanwakkeren
Helemaal mee eens!
Maar zulke topics over jezelf zijn natuurlijk ook wel heel verslavend. De ultime kick voor een jongen!
IKbenEllen schreef:Miryamk schreef:Heb jij die arme jongen die foto van jou en Fransie B gePBt?
![]()
![]()
Nee die met Anky van G.
Miryamk schreef:*boink die was MINSTENS zo erg![]()