Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bonjoy schreef:Als iemand op een paardenspel zit, hoeft het niet persé een penny te zijn hoor?
Bonjoy schreef:Die zijn erg!!! Mensemiena daar word je gewoon niet goed van
Voorbeeldje van meisje uit mijn vorige les:
Ik zat op een pony (Duh) En zij dus ook (Duh ...
)
Toen kwam er naast de bak zo'n auto met een luidspreker erop, reclame schreeuwen, je weet wel zo'n ding. Toen ging mijn pony ervandoor, ik schrok wel, maar bleef erop zitten. Die van dat andere meisje, ik noem haar even X. X. begon heel erg te huilen, terwijl die pony eigenlijk alleen even een sprintje trok. De mijne racete nog ene heel stukkie harder... maarja niet boeiend. Toen ik na de les weer thuis was, was X. op msn, en begint tegen mij aan op te scheppen, dat ze het héééél leuk vond dat de pony ervandoor ging, en dat ze het helemaal niet eng vond.
Neuh, en dan wel janken als je dr op zit?Zo ken ik dr nog een héle boel.
Brittol schreef:iCck HeB eEn ArAbi3reN FoCkkerIj! En rIjd meEsTal 10 aRabjEs oP eEn dAg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HvJ mii ArABiEs!! BlAckY, BeaTy, WitJe, vlEkje, StArliGht, mo0nliGht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
appelbolfan schreef:Bonjoy schreef:Die zijn erg!!! Mensemiena daar word je gewoon niet goed van
Voorbeeldje van meisje uit mijn vorige les:
Ik zat op een pony (Duh) En zij dus ook (Duh ...
)
Toen kwam er naast de bak zo'n auto met een luidspreker erop, reclame schreeuwen, je weet wel zo'n ding. Toen ging mijn pony ervandoor, ik schrok wel, maar bleef erop zitten. Die van dat andere meisje, ik noem haar even X. X. begon heel erg te huilen, terwijl die pony eigenlijk alleen even een sprintje trok. De mijne ging nog een heel stuk harder... maarja niet boeiend. Toen ik na de les weer thuis was, was X. op msn, en begint tegen mij aan op te scheppen, dat ze het héééél leuk vond dat de pony ervandoor ging, en dat ze het helemaal niet eng vond.
Neuh, en dan wel janken als je dr op zit?Zo ken ik dr nog een héle boel.
Vind dat ook wel beetje penny hoor
Brittol schreef:iCck HeB eEn ArAbi3reN FoCkkerIj! En rIjd meEsTal 10 aRabjEs oP eEn dAg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arabieren die bont zijn? Heel merkwaardig (wel de ras zuivere arabieren).
Bonjoy schreef:Brittol schreef:iCck HeB eEn ArAbi3reN FoCkkerIj! En rIjd meEsTal 10 aRabjEs oP eEn dAg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arabieren die bont zijn? Heel merkwaardig (wel de ras zuivere arabieren).
En dan heb je nog StArr en wHiT3 SuNshiiin3
Nyckle schreef:Ick heb morguh een wetstrijt tegen tegen anky van grunsfen op myyn Shettiejj![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga seker wetuhh winuh![]()
![]()
![]()
Zo iets?!
Nou, ik denk dat je er nu wel achter bent wat een Penny is
Dewii schreef:WhahaSorry. Bestaat er ook een stappenplan voor ont-pennyen?
Dewii schreef:WhahaSorry. Bestaat er ook een stappenplan voor ont-pennyen?
Bonjoy schreef:Dewii schreef:WhahaSorry. Bestaat er ook een stappenplan voor ont-pennyen?
Helaas weet ik hier nog geen oplossing voor
Als je er bang voor bent, ga dan niet te vaak naar maneges, waar vooral de wat kleinere soort mensen rondlopenHaha
Dewii schreef:NoUU Ik RyT meE oP mN EigEgErEddUh SieliGe AraBisXCHE HengST de LiEfssteE Van D heLe wEreld. KijK diT IS m:
Ik HeP L3kKer LeZ GhaD van AnkIEY
Dewii schreef:NoUU Ik RyT meE oP mN EigEgErEddUh SieliGe AraBisXCHE HengST de LiEfssteE Van D heLe wEreld. KijK diT IS m:
Ik HeP L3kKer LeZ GhaD van AnkIEY