Appeltje_1 schreef:Helemaal mee eens Telpeva!
Nou ja zeg, sorry maar ik moet even op de mod opmerking reageren. Ookal is het niet toegestaan, het is toch wel erg belangrijk.
Ik had het nog niet gezien, maar sorry, dat is echt een belachelijke opmerking.
Als mod vind ik niet dat je zo op mensen moet gaan reageren. Het komt voor mij volkomen onprofessioneel en onaardig over.
Natuurlijk moet je wat gaan doen tegen het rellen, maar zeggen dat iedereen maar is een sorry tegen Ts moet gaan geven is niet erg netjes.
Dan zou Ts namelijk tegen een hele hoop mensen sorry gaan moeten zeggen.
Ik vind niet dat je dit alleen op de andere gebruikers kunt gaan richten, dit is namelijk iets wat van 3 kanten komt.
De Mods hadden echt al weken geleden moeten ingrijpen. Er zijn zoveel klachten binnen gekomen, hoe is dat gewoon weggewuifd?
Sorry, maar ik heb er dan geen begrip meer voor.
Dit was niet persoonlijk naar jou toe bedoeld hoor Ts, meer voor het team van Bokt.
Telpeva schreef:Dus wat betreft die gewetensvraag: wat is er vanuit het team precies gedaan om te voorkomen dat 1 user zoveel reacties ontketend doordat ze onbewust op veel tenen tegelijk trapt? En wat is er vanuit het team gedaan om zulke (imo ook terechte) boze reacties te beperken? Zo ver ik het de afgelopen dagen heb meegekregen, heeft het team zelf net zo goed geen helpende hand geboden, aan ts niet, en aan de rest van het forum die zich ook gekwetst hebben gevoelt ook niet. Dus ga ajb in de spiegel kijken met je gewetensvraag, stel óók jezelf de vraag wat je/jullie als team beter had kunnen doen.
Dat is natuurlijk heel lastig te zeggen omdat dit overleg achter de schermen plaats vindt. Gezien wij geen informatie delen over medegebruikers met andere gebruikers, kun je eigenlijk ook niet stellen dat er geen overleg over is. We proberen voor iedereen een plek op Bokt te bieden en in sommige gevallen gaat daar overleg aan vooraf, we bieden hulp en grijpen in zover dat mogelijk is maar veel is niet voor de schermen zichtbaar.
Het topic dat op slot is gegaan valt niet onder mijn subfora’s, dus die vragen laat ik nog even open. Ik ga even aan de bel trekken of die moderator nog even wilt reageren hier ter verduidelijking, want ik begrijp dat daar behoefte aan is.