emilyslaluna schreef:Ik zit nu in mijn tweede bachelor.
Leuk! en dan daarna of is dierenarts een bachelors opleiding daar?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manioux schreef:emilyslaluna schreef:Ik zit nu in mijn tweede bachelor.
Leuk! en dan daarna of is dierenarts een bachelors opleiding daar?
Manioux schreef:Azmay schreef:De natuur, de zon
Heb hier veel meer last van ongedierte dan daar
Zou zelf ook diergeneeskunde gaan studeren daar. Nivo van de scholen was eigenlijk triest laag
Hoe bedoel je? Niet voor mijn universiteit hoor, daar heb je de minimale top 1.2% score van alle jaarlijkse afgestudeerde studenten voor nodig.
Azmay schreef:In Nederland was ik een 6jes havo student, in Australië pakte ik het moeilijkste pakket en scoorde ik 75% op alle vakken behalve Engels (55% dus ook gehaald) binnen een jaar terwijl het ineens allemaal in het Engels moest. Voor elk uur nuttig vak als wiskunde hadden we ook een uur pottenbakken oid, geweldig maar niet zo educatief
Had daar prima naar de uni gekund volgens mij als ik de taal wat beter ging beheersen.
emilyslaluna schreef:Wow maar 30 studenten per jaar? Dat is wel fijn! In Antwerpen wordt iedereen toegelaten. Dus je zit dan echt met 200 bijna in een leerjaar. Dit wordt wel minder als je naar de tweede/derde jaar gaat want mensen vallen af. Echter worden de eerste bachelor jaren steeds groter!
emilyslaluna schreef:Ben je dan na 3 jaar klaar? Nee toch?
Iris82 schreef:Vind je paard werkelijk meer dan beeldschoon! Hoe groot issie?
En wat voor ras?
Pollywollie schreef:Wauw super gaaf paard!! Mag ik vragen wat die letters op haar vacht betekenen?
Pollywollie schreef:Oh zo, bedankt voor de uitleg! Inderdaad lijkt het me wel pijnlijk voor de paarden..
Oblivion schreef:Wauw, wat een onwijs gaaf paard!
Damned schreef:Wat een prachtig paard! Jammer inderdaad dat ze allemaal gebrandmerkt moeten worden! Is toch niet echt meer van deze tijd zou je zeggen.