zanakuzies schreef:Uhhh... ik houd mijn mening wel voor me
En wat is dan de toegevoegde waarde van dit bericht?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Effie_lover schreef:Lijkt mij niet dat je op een paardenforum iets over katten wilt opzoeken. Wat inderdaad eerder werd gezegd of dit wel heel serieus is xD Voor alsnog welkom, alleen zulke foto's van jezelf plaatsen is best 'kittig'
Haar bloedgroep is sambal. Lekker pittig.
Slavisch schreef:Ik word helaas snel beoordeeld p me uiterlijk hoop dat hier niet het geval is
AfricanLady schreef:Welkom
Als ik Google iets intoliep over katten kom ik ook vaak op bokt terecht dus zo raar is het niet.
Maar bokt zou bokt niet zijn als de meeste er wat achter zoeken trek je niks van dat soort mensen aan dat zijn gewoon mensen die aandacht willen haha.
Kweek zoals er al wordt gezegd een dikke huid.
Ik heb ook 2 katten en je kan prima op bokt een topic openen voor je kat zodra je genoeg berichten hebt.
Er zijn namelijk ook genoeg bokkers die het doen voor een hond, rat, hamster of weet ik wat allemaal
Als je vragen hebt over je kitten mag je mij altijd een pb sturen.
Vaak heb je pas vragen over je kitten zodra je hem hebt want dan ervaar je het anders als waneer je er nog niet een hebt.
saskiakefie schreef:Slavisch schreef:Ik word helaas snel beoordeeld p me uiterlijk hoop dat hier niet het geval is
Is het dan dat je bevestiging wilt hebben? Dat je daarom meteen die foto's van jezelf erop knalt? En ik denk dat het niet gaat om je uiterlijk maar de manier waarop je op een foto staat, uitdagend enzo..
Verder is het niet zo gebruikelijk om meteen foto's van jezelf te plaatsen op een forum als bokt en een profielfoto van jezelf erop te zetten als je eens kijkt wat voor avatars andere mensen hebben.. Maakt verder niet uit als je ijdel bent hoor, het is alleen niet gek als daar ook wat uitdagender antwoorden op komen.