Ik ben nieuwwwwwwwww

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:36

zanakuzies schreef:
Uhhh... ik houd mijn mening wel voor me :list:

En wat is dan de toegevoegde waarde van dit bericht? :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:37

Welkom op bokt en wat een leuke kitten heb je...
Hoe oud is hij/zij?

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:38

Volgens mij is Bokt een uitgelezen plaats voor mensen die van 'katten' houden...
Ik snap de spraakverwarring wel...
Er word hier aardig wat afgekat, regelmatig <<)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:42

Pocca_Locca schreef:
Volgens mij is Bokt een uitgelezen plaats voor mensen die van 'katten' houden...

:') _/-\o_

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:46

+:)+
xxcleeoo schreef:
Pocca_Locca schreef:

Solololly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:48

Lijkt mij niet dat je op een paardenforum iets over katten wilt opzoeken. Wat inderdaad eerder werd gezegd of dit wel heel serieus is xD Voor alsnog welkom, alleen zulke foto's van jezelf plaatsen is best 'kittig' :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:49

Effie_lover schreef:
Lijkt mij niet dat je op een paardenforum iets over katten wilt opzoeken. Wat inderdaad eerder werd gezegd of dit wel heel serieus is xD Voor alsnog welkom, alleen zulke foto's van jezelf plaatsen is best 'kittig' :')

Haar bloedgroep is sambal. Lekker pittig. :j

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:59

MarlindeRooz schreef:
Effie_lover schreef:

_O-

Maar wat mij betreft ben je welkom hoor TS! En ik heb wel een kleine tip: kweek een dikke huid als je hier rond hangt! Nee we zijn geen monsters maar veel bokkers hebben wel hun mening klaar staan :j (wat ik overigens dan weer heerlijk leesvoer vind :o )

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 01:00

xxcleeoo schreef:
Pocca_Locca schreef:

Geniaal _O- _O-

Glen94

Re: Ik ben nieuwwwwwwwww

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 01:22

Wat ik me dus wel afvraag is, hoe iemand nu pas met deze vragen komt als je weet dat je een kitten neemt. Of is hij per toeval bij je terecht gekomen ? Dan zou ik me er nog iets in kunnen vinden .. maar anders :?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 01:25

Glen94 schreef:
Wat ik me dus wel afvraag is, hoe iemand nu pas met deze vragen komt als je weet dat je een kitten neemt. Of is hij per toeval bij je terecht gekomen ? Dan zou ik me er nog iets in kunnen vinden .. maar anders :?

Ehh zenuwen?

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 01:40

MarlindeRooz schreef:
Effie_lover schreef:

_/-\o_

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 09:15

Omdat dit voorstellen is verplaats ik het topic naar WWW

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 10:39

Welkom
Als ik Google iets intoliep over katten kom ik ook vaak op bokt terecht dus zo raar is het niet.
Maar bokt zou bokt niet zijn als de meeste er wat achter zoeken trek je niks van dat soort mensen aan dat zijn gewoon mensen die aandacht willen haha.
Kweek zoals er al wordt gezegd een dikke huid.
Ik heb ook 2 katten en je kan prima op bokt een topic openen voor je kat zodra je genoeg berichten hebt.
Er zijn namelijk ook genoeg bokkers die het doen voor een hond, rat, hamster of weet ik wat allemaal
Als je vragen hebt over je kitten mag je mij altijd een pb sturen.
Vaak heb je pas vragen over je kitten zodra je hem hebt want dan ervaar je het anders als waneer je er nog niet een hebt.

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:04

Huh? Ik ben bloedserieus

Btw ik was al bij DA geweest alles blijkt goed te zitten en ze heeft haar eerste prikje al gehad nu nog met 12 weekjes, ik zou niet moeten weten waarom dan mensen niet braaf moeten blijven,,

Ik word helaas snel beoordeeld p me uiterlijk hoop dat hier niet het geval is

Ik kijk ook verder op forums zowel Facebook wil best voor me diertje en wil ook graag een vraag kwijt als ik Echt iets niet weet

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:06

M_D_H schreef:
Welkom op bokt en wat een leuke kitten heb je...
Hoe oud is hij/zij?

Ze is nu 9 weken oud zaterdag 10

Ik zie nu al dat ik hard moet zij hihi ben ik ook len tegen reacties

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:08

Pocca_Locca schreef:

Geloof ik best vooral als je anders uitziet maar ben gewend

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:09

Je bent gewoon welkom hoor :j

Het is alleen dat je inderdaad eerst 25 paard gerelateerde posts moet doen om te voorkomen dat niet-paarden liefhebbers zich aanmelden, het is immers een paardenforum, geen kattenforum.
Neemt niet weg dat je niet welkom bent natuurlijk, maar is een puntje om rekening mee te houden.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:10

Het helpt sowieso al om op je taal te letten, Bokkers kunnen hele goede grammarnazi's zijn. Sommige zinnen van je moet ik 2x lezen voordat ik hem snap. Welkom op Bokt al denk ik dat je beter bij een kattenforum past want er is niet voor niets de regel van de 25 nuttige paardenberichten, zo wil het beheer van Bokt het een paardenforum houden.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:14

Welkom!
Wat een leuke kitten, wat is haar/zijn naam?

Mag ik vragen waar je vandaan komt en of je uit Nederland komt? :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:17

Slavisch schreef:

Is het dan dat je bevestiging wilt hebben? Dat je daarom meteen die foto's van jezelf erop knalt? En ik denk dat het niet gaat om je uiterlijk maar de manier waarop je op een foto staat, uitdagend enzo..
Verder is het niet zo gebruikelijk om meteen foto's van jezelf te plaatsen op een forum als bokt en een profielfoto van jezelf erop te zetten als je eens kijkt wat voor avatars andere mensen hebben.. Maakt verder niet uit als je ijdel bent hoor, het is alleen niet gek als daar ook wat uitdagender antwoorden op komen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:19

Wel met saskia eens :) Niet om bot te doen maar als je direct "zulke" foto's stuurt dan komt het nogal over alsof je bevestiging wilt van iets? Weet niet precies waar van.

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:21

AfricanLady schreef:
Welkom
Als ik Google iets intoliep over katten kom ik ook vaak op bokt terecht dus zo raar is het niet.
Maar bokt zou bokt niet zijn als de meeste er wat achter zoeken trek je niks van dat soort mensen aan dat zijn gewoon mensen die aandacht willen haha.
Kweek zoals er al wordt gezegd een dikke huid.
Ik heb ook 2 katten en je kan prima op bokt een topic openen voor je kat zodra je genoeg berichten hebt.
Er zijn namelijk ook genoeg bokkers die het doen voor een hond, rat, hamster of weet ik wat allemaal
Als je vragen hebt over je kitten mag je mij altijd een pb sturen.
Vaak heb je pas vragen over je kitten zodra je hem hebt want dan ervaar je het anders als waneer je er nog niet een hebt.

Klopt ik kwam gelijk op jullie terecht en zag hoop mensen online dus dacht wauw dat word snelle antwoord bij een vraag haha,,

Slavisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 12:23

saskiakefie schreef:
Slavisch schreef:

Is het dan dat je bevestiging wilt hebben? Dat je daarom meteen die foto's van jezelf erop knalt? En ik denk dat het niet gaat om je uiterlijk maar de manier waarop je op een foto staat, uitdagend enzo..
Verder is het niet zo gebruikelijk om meteen foto's van jezelf te plaatsen op een forum als bokt en een profielfoto van jezelf erop te zetten als je eens kijkt wat voor avatars andere mensen hebben.. Maakt verder niet uit als je ijdel bent hoor, het is alleen niet gek als daar ook wat uitdagender antwoorden op komen.

Zodat mensen beetje zien hoe ik eruitziet en beetje weten met wie ze praten eigenlijk dat is het,, ik ken tegen kritiek anders moet je niks plaatsen vind ik

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:24

Gaat meer om hoe je op de foto staat ;) komt nogal "aandachterig" over. Zo van wat je vorig jaar of 2 jaar terug had, duck face en dergelijke. Spontane leuke foto zul je minder "nare" reacties op krijgen ;)