Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:sneeuwpop schreef:Bij cvs zal je creatief moeten zijn.
Meeste denken aan geen lichamelijk werk en dus op kantoor.
Helaas ook geen oplossing, want je concentratievermogen is door je cvs gewoon slecht.
In de paarden lijkt me geen werk te vinden. Tenminste, normaal is het al moeilijk en met zoiets lastigs als cvs denk ik dat je kansen nihil zijn.
Paarden als hobby houden dus!
Voor soorten werk zou je een mix moeten vinden met lichamelijk en geestelijk. Kijk eens op wat sites met banen. Daar kom je vast nog het 1 en ander tegen waar je eerder nog niet aan hebt gedacht.
Onzin!
Ik heb ook cvs en diverse langzaam opbouwen werk ik nu 32 uur op kantoor als boekhouder.
Je hoeft hè echt niet uren achter elkaar te concentreren hoor
Thats_Me schreef:Ruitersportzaak is ook zwaar werken. Zeker als ze ook voerzakken verkopen. Daarbij is het veel en lang staan en lopen. Bukken, schoonmaken, spiegelen etc. Voor een lichaam niet bevorderlijk.
Wellicht dat vertegenwoordiger iets kan zijn al maak je dan ook lange dagen. Echter heb je ingangen nodig en je gaat dat niet worden met een mbo2 diploma.
KoudbloedKim schreef:TS, ik wil je niet bang maken, maar hou er rekening mee dat jouw ziekte zeer waarschijnlijk erger zal worden en je dus niet de staat van 'gezondheid' behoudt waar je nu in zit.
Niemand kan je vertellen hoe snel dit zal gaan en voor hetzelfde geld blijf je nog jaren stabiel, maar hou er rekening mee.
Citaat:Beide aandoeningen vertonen een beeld van afwisselende vermindering en opvlamming of een progressief verloop
KoudbloedKim schreef:http://www.me-cvsvereniging.nl/ms-en-mecvsCitaat:Beide aandoeningen vertonen een beeld van afwisselende vermindering en opvlamming of een progressief verloop
En niet alleen uit 'een boekje', maar ken meerdere mensen met ME-CVS en deze gaan allemaal in de loop der jaren (vaak hard) achteruit.
KoudbloedKim schreef:Sorry, maar uit ervaring weet ik dat dit de realiteit is.
Maar goed, lekker allemaal zeggen dat het wel meevalt en niet erger zal worden en dat ze straks een baan kiest waar ze dan weer mee moet stoppen omdat die k*tziekte je sloopt, dat is beter.