elle108030 schreef:Sure_lee schreef:Niet verlegen worden hoor. Maar hoeveel pennypunten heb je?5 welkom op bokt scott Welke 5
Welkom Scott! Wat doe je verder, buiten de paarden om? Hoeft niet penny/panda/tijgerpunt gerelateerd te zijn
Welkom Scott en maak je niet druk, we houden ons niet allemaal bezig met penny/panda en tijgerpunten.Ik weet van 1/3e deel pas sinds vandaag wat het is, de rest kende ik al (ook dankzij bokt overigens).
elle108030 schreef:jaa..... dat is de vraag Jij bedoelt hopelijk plekken waar je de penny hebt gelezen ?
Peerke_ schreef:elle108030 schreef:jaa..... dat is de vraag Jij bedoelt hopelijk plekken waar je de penny hebt gelezen ?
Geryon schreef:Nee 5 pennypunten op je 14e elle kan echt niet!! nou zeg, bokt kan ook niet tegen een grapje
Geryon schreef:Nee 5 pennypunten op je 14e elle kan echt niet!! Dat zou toch best kunnen? Al hoop ik natuurlijk niet dat ze het echt meende.
elle108030 schreef:Geryon schreef:Nee 5 pennypunten op je 14e elle kan echt niet!! nou zeg, bokt kan ook niet tegen een grapje Het was niet duidelijk dat het een grapje was. Sorry Lundj, ik bedoelde dat ik het not done vind