Welkom hier op bokt Nick :p
Edit: Oooeeeee Lotgenoot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Deetjeeuh schreef:*Gaat dit topic volgen voor het vermaak*
Welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld! Ennuh, dit gaat nog wel zo'n 20/25 pagina's door met GEWELDIGE verhalen, enjoy!
Tenzij de modjes het zien, dan wordt ie na pagina 5 gesloten![]()
*pakt popcorn erbij*
Smee__ schreef:Deetjeeuh schreef:*Gaat dit topic volgen voor het vermaak*
Welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld! Ennuh, dit gaat nog wel zo'n 20/25 pagina's door met GEWELDIGE verhalen, enjoy!
Tenzij de modjes het zien, dan wordt ie na pagina 5 gesloten![]()
*pakt popcorn erbij*
Nick28 schreef:Hahahahaha, Ik voel me wel een beetje gevleid door alle reacties hier.
Volg idd sinds enkele weken paardrijles, en ja dames ik moet echt wennen aan het broekje dat er bij hoort.
Dinsdag heb ik mijn eerste springles, en ik heb er erg veel zinin.
Nick28 schreef:Hahahahaha, Ik voel me wel een beetje gevleid door alle reacties hier.
Volg idd sinds enkele weken paardrijles, en ja dames ik moet echt wennen aan het broekje dat er bij hoort.
elenaMM77 schreef:*bergt de schep onschuldig fluitend weer op (voor nu) en houdt een scherp ook op NikkaTazz die afdruipt richting de douche om de modder eraf te poetsen.. wandelt rustig achter haar aan en mikt de deur dicht met een goedgeoefende heupzwaai, draait de sleutel in het slot om en breekt m af.. ondertussen door deur roepend dat het douchegordijn te doorzichtig was en dat ze daarom zo vriendelijk was de deuren even voor haar dicht te doen.. je wilt natuurlijk niet te koop staan.*
zo waar waren we ook alweer..
o ja..
teatime