quera schreef:KimD schreef:
Nou ik ken niemand die nog topics uit 2010 oid gaat lezen. Maargoed
Nou ik toevallig net nog ! moest iets weten over kalkoenen en heb het in een topic van 2007 ofzo gevonden. En zo vele met mij.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:KimD schreef:
Omdat er ook mensen zijn die op Bokt zitten om te leren en te lezen of een bepaald onderwerp interessant vinden. In sommige gevallen betekent dat hele oude topics. Dus nee dat is niet handig om berichten te verwijderen.
Nou ik ken niemand die nog topics uit 2010 oid gaat lezen. Maargoed
quera schreef:Ik vind het eigenlijk best apart dat ik mijn eigen account niet zou kunnen verwijderen. Ik snap dat je berichten van nu tot een maand oud niet weg kan halen maar alles ervoor zou toch kunnen?
Esmeehh schreef:quera schreef:Ik vind het eigenlijk best apart dat ik mijn eigen account niet zou kunnen verwijderen. Ik snap dat je berichten van nu tot een maand oud niet weg kan halen maar alles ervoor zou toch kunnen?
Ja dat vind ik nou oook zo vreemd ! Dat je hem gewoon niet kan verwijderen.... Zo van ' we willen onze leden houden '
Cassidy schreef:Er is in het verleden al eens eerder opruiming gehouden bij de leden van Bokt die helemaal geen berichten hadden geplaatst. Alleen is dat heel veel werk en kost tijd. Tijd die beter gebruikt kan worden om Bokt draaiende te houden en alles in goede banen te blijven houden, dan aan het verwijderen van accounts. .