Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
antje_vip schreef:moyra: dat is toch altijd zo in de paardenwereld.
_San87_ schreef:Het is Tschüß.
Djura99 schreef:_San87_ schreef:Het is Tschüß.
http://i42.tinypic.com/2i7bfrk.jpg
Sorry hoor, maar het is met zo'n muggenzifterij dat je topics kunt verpesten...
Als je niks anders te reageren hebt, reageer dan niet...
chelle_dora schreef:Courses schreef:Sorry hoor, maar als ik sommige mensen hier zie reageren denk ik ook 'Grow up'.
Dat dus...
Kan me wel vinden erin hoor an sich. Een grootse mededeling had misschien niet gehoeven maar snap best dat wel even opgemerkt wordt dat de sfeer hier echt om te janken is zo af en toe.
Djura99 schreef:_San87_ schreef:Het is Tschüß.
http://i42.tinypic.com/2i7bfrk.jpg
Sorry hoor, maar het is met zo'n muggenzifterij dat je topics kunt verpesten...
Als je niks anders te reageren hebt, reageer dan niet...
vanLotje schreef:Hahaha en ja hoor, toch nog even ingelogged.
niks geen nijd hoor jongens![]()
een aantal mensen weet mij alleen op bokt te vinden, die wil ik graag even laten weten waar ik ben (weg) en waarom. Dus de mensen die geen moer geven om vanLotje en haar motieven mogen hier lekker blijven galspuwen, hoop dat 't oplucht! En de rest: thanks, was leuk, nu ga ik leuke dingen doen met m'n tijd & energie
Tschüüüüß
PS: ik zie niet zo goed in waarom ik m'n profiel leeg zou halen, daar staat niks geks in....dus dat laat ik lekker staan.
lieveli schreef:chelle_dora schreef:
Dat dus...
Kan me wel vinden erin hoor an sich. Een grootse mededeling had misschien niet gehoeven maar snap best dat wel even opgemerkt wordt dat de sfeer hier echt om te janken is zo af en toe.
Ja maar dat heb je toch echt zelf in de hand. Vooral als je rotopmerkingen maakt die mensen echt als kwetsend ervaren.
_Alarm_wlkp schreef:Ik herken het, zou ook vaak genoeg willen vertrekken.
Sommige mensen zijn idd om te janken met hun reacties.
Je zou voor minder geen topic meer durven te openen.
Of je moet hier je naam goed hebben staan of die van jouw paard(en) of alleen maar peofessionele foto's laten zien...
Bokt begint idd diep triest, zielig te worden...