Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FerreroRoche schreef:Nou dan wil ik eerst wat regen zien...ga jij lekker rijden in 53 graden?
FerreroRoche schreef:Bedankt![]()
Ja het is echt niet leuk, vooral als de airco kapot is in de bakDan wil je meestal de stal niet uit waar heerlijk ventilatie is en airco
Dus bij ons rij je tijdens de zomer of om 4-5u 's ochtends of 9-10u 's avonds
Geryon schreef:FerreroRoche schreef:Bedankt![]()
Ja het is echt niet leuk, vooral als de airco kapot is in de bakDan wil je meestal de stal niet uit waar heerlijk ventilatie is en airco
Dus bij ons rij je tijdens de zomer of om 4-5u 's ochtends of 9-10u 's avonds
Ik rijd mijn paard met de temperaturen van nu al niet omdat hij het veel te warm vindt![]()
Zal hem even zeggen dat er ergens anders in de wereld paardjes zijn die het veel erger hebben dan hem
FerreroRoche schreef:@bigone: Is het nietDacht ik ook maar die paarden kunnen of niks waar ik geen tijd voor heb of ze springen 1.50m - 1.60m, plus er staan daar zelden paarden te koop, en zijn minimaal 20.000 haha in totaal zal paard + keurining van dierenarts + vliegen rond de 17,000 liggen en dus 3000 euro goedkoper.
Nee, niks op PB en niks hier, misschien omdat iedereen het over penny's heeft komen ze niet lol
FerreroRoche schreef:@bigone: Is het nietDacht ik ook maar die paarden kunnen of niks waar ik geen tijd voor heb of ze springen 1.50m - 1.60m, plus er staan daar zelden paarden te koop, en zijn minimaal 20.000 haha in totaal zal paard + keurining van dierenarts + vliegen rond de 17,000 liggen en dus 3000 euro goedkoper.
Nee, niks op PB en niks hier, misschien omdat iedereen het over penny's heeft komen ze niet lol