wat beschouwen julie als een 'penny' ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:14

Frankaas schreef:
Mijn idee van "penny" zijn de meisjes die tegen mensen vertellen dat ze een wilde hengst hebben die alleen zij kunnen temmen en die een weiland binnen lopen om vervolgens van alles en nog wat met een pony te doen. Je pony vaak vlechten of met "roze" rijden versta ik niet onder penny. Dat heet gewoon lol met je knol :). Fantasieën mogen altijd over die wilde hengsten etc. maar andere mensen dat wijs maken, nee dankje. De betweterige die álles over paarden en pony's weten en die geen tips ontvangt vind ik ook wel penny.

Hier ga ik volledig in mee. :j

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:43

Kirsha schreef:
Een penny is voor mij: een (vaak nog jong) meisje dat iedereen wel even gaat vertellen hoe het moet, iemand die overtuigd is dat zij alles weet en van niemand tips meer aanneemt. Bij deze meisjes gaat dat vaak gepaard met een behoorlijke dosis arrogantie en bijdehandheid.

De manier hoe het hier soms op Bokt eraan toegaat vind ik ronduit belachelijk. Ik kom vaak genoeg tegen dat iemand van 12 een normaal antwoord op een vraag geeft en dan nog wordt ze voor 'penny' uitgemaakt. En mensen die met het antwoord 'penny' reageren op een topic van zo'n jong meisje dat misschien nog niet alles weet, kunnen (vind ik) net zo goed weg blijven van het YRT subforum. Want je weet nu eenmaal dat je daar jongere mensen tegenkomt :)

Mee Eens !!!! =:) =:)