Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiebie schreef:HTM schreef:En je mag mijn paard komen wassen, vlechten en borstelen, graag a.s. zaterdag voor 16 uur moet je wel klaar zijn
Zeg Hannah, je moet nog even op mannen-cursus geloof ik....
Dit is niet lokken he
Warbling schreef:Haha ja ik herkende je foto ineens.. Dacht "hee! Die ken ik" haha. Nee ik spreek haar ook nauwelijks meer inderdaad. Af en toe nog eens via Facebook
HTM schreef:zou op cursus bij Cel hoe ik ze moet versieren, en op cursus bij Tas om te leren hoe je ze bij je houd, maar door wat tijdgebrek hier helaas nog niet aan toe gekomen
![]()
maar als iemand een online cursus heeft, dan heb ik wel interesse
Seb8iaan schreef:Warbling schreef:Haha ja ik herkende je foto ineens.. Dacht "hee! Die ken ik" haha. Nee ik spreek haar ook nauwelijks meer inderdaad. Af en toe nog eens via Facebook
Maar ook hier wordt slow-chat niet zo gewaardeerd denk ik, anders moet je me maar even facebooken, je weet m'n volledige naam.
HTM schreef:Dat mag hier wel![]()
Op dit stukje, en in de HK.
Renske1987 schreef:haha wat dacht je? Hier zitten veel vrouwen, dus ik ga op bokt?
Seb8iaan schreef:HTM schreef:Dat mag hier wel![]()
Op dit stukje, en in de HK.
Gezellig! Go on
Renske1987 schreef:haha wat dacht je? Hier zitten veel vrouwen, dus ik ga op bokt?
HTM schreef:Fiebie schreef:Zeg Hannah, je moet nog even op mannen-cursus geloof ik....
Dit is niet lokken he
zou op cursus bij Cel hoe ik ze moet versieren, en op cursus bij Tas om te leren hoe je ze bij je houd, maar door wat tijdgebrek hier helaas nog niet aan toe gekomen
![]()
maar als iemand een online cursus heeft, dan heb ik wel interesse
Seb8iaan schreef:Fiebie schreef:Haha, denk je dat het gaat werken?Er staat nog wel een cursus heupwiegen ergens....![]()