Hestakuuk schreef:Aan persoonlijke berichten ga ik niet direct zelf beginnen. Is het de bedoeling dat ik mezelf hier nog wat voorstel?
Nee hoor, gewoon lekker rondneuzen op bokt.
Zo leren de mensen je vanzelf wel (her)kennen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hestakuuk schreef:Ik heb wat grondwerk gedaan met Rauthos, wat verzorging met de borstel en gewoon wat gepraat. Hij heeft altijd al beter geluisterd wanneer een diepe stem het woord houdt. Wat begeleiding betreft, ik heb goeie contacten met een stal die jarenlange ervaring heeft met Haflingers en Merens, en zij hebben er alle vertrouwen in dat Rauthos en ik op de goeie weg zitten en rustig aan kunnen werken aan een sterke band. We willen niks forceren, en hij heeft een redelijk sterk karakter, maar de mensen die mij begeleiden hebben me een goeie houding aangeleerd om Rauthos te benaderen, en mijn gestalte helpt ook wel watIk heb mij laten vertellen dat Iberische hengsten niet snel gecastreerd worden, vooral niet als ze een goeie stamboek hebben zoals Rauthos.
Hestakuuk schreef:Ik stel het intussen nog altijd erg goed met Rauthos, in tegenstelling tot wat de meeste hier lijken te verwachten.