Nieuwe jongen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:17

Geniaal! Daar gaan we weer haha.
Zet je schrap!

Welkom!:D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:17

Alle boktdames worden nu gewoon uitgelachen in die kamer :')

vuurneon

Re: Nieuwe jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:18

Nou, ik sla niet op hol hoor :')
Beetje aan de jonge kant voor mij haha

Mickael

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 22:18

hey leuk zeg al die reacties, wist niet dat het zo snel gaat haha. Soms kan ik wel wat spel fouten hebben in me tekst, maar dat komt vanwege mijn Spaanse afkomst, ik lees veel vragen, dus beantwoord ze gewoon hier allemaal tegelijk, ik rij sinds met 7de, altijd eigen paarden gehad, afstamelingen van Ramiro, Darco, en Indoctro, op dit moment heb ik geen paarden, aangezien ik naar Nederland ben verhuisd voor een betere toekomst in de paarden sector, dus heb ik alles verkocht en achtergelaten, ik woonde op de Canariche eilanden Tenerife, en trainde in Barcelona stal C.A.V.A, nu hier in Nederland heb ik nog geen stal gevonden waar ik verder kan trainen of rijden, maar dat komt nog wel, de opleiding valt reuze tegen, het niveau is echt heel laag, en wat mij betreft te makkelijk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:19

Welkom op bokt,
Ik hoop dat ze je een beetje heeft ingelicht over de bokt dames.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:19

_Mondy_ schreef:
xSlvna schreef:
Nu komen een stel gillende paardendames binnen 3, 2, ...

Trouwens, dit topic is nu al vaker bekeken dan menig topic van WWW dat al langer staat, opvallend :+

Pakken wat je pakken kan toch }> We moeten toch ergens onze prins vandaan halen :')

1 ding heb je alvast mee, je hebt wel lef dat je meteen je foto al plaatst :D

Vind ik ook, en de foto is goedgekeurd hoor :j :+

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:21

hahaha Maureen95!

Heel veel succes hier in Nederland dan!

btw, ik haal gelijk me stipje weer weg, hier komen wel zoveel reacties op.
Laatst bijgewerkt door anne3000 op 21-03-13 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Mickael schreef:
hey leuk zeg al die reacties, wist niet dat het zo snel gaat haha. Soms kan ik wel wat spel fouten hebben in me tekst, maar dat komt vanwege mijn Spaanse afkomst, ik lees veel vragen, dus beantwoord ze gewoon hier allemaal tegelijk, ik rij sinds met 7de, altijd eigen paarden gehad, afstamelingen van Ramiro, Darco, en Indoctro, op dit moment heb ik geen paarden, aangezien ik naar Nederland ben verhuisd voor een betere toekomst in de paarden sector, dus heb ik alles verkocht en achtergelaten, ik woonde op de Canariche eilanden Tenerife, en trainde in Barcelona stal C.A.V.A, nu hier in Nederland heb ik nog geen stal gevonden waar ik verder kan trainen of rijden, maar dat komt nog wel, de opleiding valt reuze tegen, het niveau is echt heel laag, en wat mij betreft te makkelijk.

Dat dacht ik meteen al, is niet meteen de meest geschikte opleiding voor als je al internationaal heb gestart. Zou je bijna de Deurne masterclass kunnen doen. :)

vuurneon

Zou je dan niet liever het hbo willen doen als dit niveau voor jou te makkelijk is? :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:22

Mickael schreef:

Wat voor stal zoek je? Springgericht en ook veel wedstrijdrijden enzo? Woon zelf wel in de buurt en ken wel redelijk wat stallen in de omgeving van Barneveld/Otterlo/Ede/Veenendaal en ken er ook nog wel een paar die veel wedstrijden rijden en die miss ook nog wel ergens een plekje weten. (oa een jongen die veel paarden voor iemand anders rijdt en daar ook regelmatig mee op concour gaat, mocht je dat gezelleg vinden :'))

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:23

Welkom op bokt !!

Je kan/mag altijd wat vragen zeggen of wat dan ook :D

Mickael

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 22:23

Afbeelding

Dit was Urian, kleinzoon van Jus de pomme, goeie ruin van 9 jaar. Heerlijk beest om te rijden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:24

Leuk beestje

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:24

Welkom! :D

La_Rouge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:25

Welkom op Bokt :)

Mondy

Wow respect hoor dat je zo even alles hebt gelaten om hier een nieuwe start te maken ! Hoe ben je er zo op gekomen om dan juist nederland te kiezen ? Ben je met meerdere of echt alleen hierheen gegaan ?

verdikke, kom er niet tussen zo... :')

Maureen95

Undefined schreef:
Alle boktdames worden nu gewoon uitgelachen in die kamer :')

_o-
eigenlijk wel ja hahah.

Mickael

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 22:26

Nou ik wou eingenlijk Hbo doen, maar aangezien ik nog nooit in het nederlands heb geleerd wou ik eerst mbo proberen, blijkt wat makkelijker te zijn, maar ik kan nu niet meer overstappen naar Hbo, dus dat is balen, maar als ik klaar ben met me opleiding ga ik niet meer verder leren, ik denk dat mijn ervaring belangrijker is dan een Diploma. En ik zoek gewoon een leuke springstal waar ik verder kan leren, jonge paarden kan berijden, en mijn droom bereiken. Maar ik vindt het nu al top hier haha, leuke mensen :)

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:27

Welkom!! Wat leuk nog een jongen op bokt :D

Wat een mooi paard waauw!!

Gup01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:29

Hoppa, ik gok op 50 pagina's in een uur :D Welkom! Mooi paard!

Mickael

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 22:29

Nee ik ben alleen gekomen, het was 10 februari, ik was de routine zat, elke dat het zelfde, en Nederland is het land van de paarden he, al mijn paarden zijn gekocht in NL, niks beters dan KWPN voor mij, dus in 4 dagen heb ik alles geregeld en ben ik 14 februari verhuisd naar NL. Het ging heel snel, ik ben begonnen op de paarden kamp in soest, heel wat anders dan wat ik normaal gewend was, ff alles op een rijtje gezet en nu zit ik dan op school.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:29

HAHHHAHA Geniaal dit :o Alle vrouwelijke bokkers vallen aan

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:30

Respect. Spreek je ook gewoon goed Nederlands?

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:31

Gup01 schreef:
Hoppa, ik gok op 50 pagina's in een uur

Na vijf pagina's wordt een WWW-topic meestal gesloten :') En meestal valt er ook wel te voorspellen bij welke :')

Iig welkom op Bokt! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:31

Mickael schreef:
Nee ik ben alleen gekomen, het was 10 februari, ik was de routine zat, elke dat het zelfde, en Nederland is het land van de paarden he, al mijn paarden zijn gekocht in NL, niks beters dan KWPN voor mij, dus in 4 dagen heb ik alles geregeld en ben ik 14 februari verhuisd naar NL. Het ging heel snel, ik ben begonnen op de paarden kamp in soest, heel wat anders dan wat ik normaal gewend was, ff alles op een rijtje gezet en nu zit ik dan op school.

Soest is idd iets anders dan de internationale springsport := Maar ook mooi om die kant eens te zien :)