Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mondy_ schreef:xSlvna schreef:Nu komen een stel gillende paardendames binnen 3, 2, ...
Trouwens, dit topic is nu al vaker bekeken dan menig topic van WWW dat al langer staat, opvallend
Pakken wat je pakken kan tochWe moeten toch ergens onze prins vandaan halen
1 ding heb je alvast mee, je hebt wel lef dat je meteen je foto al plaatst
Mickael schreef:hey leuk zeg al die reacties, wist niet dat het zo snel gaat haha. Soms kan ik wel wat spel fouten hebben in me tekst, maar dat komt vanwege mijn Spaanse afkomst, ik lees veel vragen, dus beantwoord ze gewoon hier allemaal tegelijk, ik rij sinds met 7de, altijd eigen paarden gehad, afstamelingen van Ramiro, Darco, en Indoctro, op dit moment heb ik geen paarden, aangezien ik naar Nederland ben verhuisd voor een betere toekomst in de paarden sector, dus heb ik alles verkocht en achtergelaten, ik woonde op de Canariche eilanden Tenerife, en trainde in Barcelona stal C.A.V.A, nu hier in Nederland heb ik nog geen stal gevonden waar ik verder kan trainen of rijden, maar dat komt nog wel, de opleiding valt reuze tegen, het niveau is echt heel laag, en wat mij betreft te makkelijk.
Mickael schreef:hey leuk zeg al die reacties, wist niet dat het zo snel gaat haha. Soms kan ik wel wat spel fouten hebben in me tekst, maar dat komt vanwege mijn Spaanse afkomst, ik lees veel vragen, dus beantwoord ze gewoon hier allemaal tegelijk, ik rij sinds met 7de, altijd eigen paarden gehad, afstamelingen van Ramiro, Darco, en Indoctro, op dit moment heb ik geen paarden, aangezien ik naar Nederland ben verhuisd voor een betere toekomst in de paarden sector, dus heb ik alles verkocht en achtergelaten, ik woonde op de Canariche eilanden Tenerife, en trainde in Barcelona stal C.A.V.A, nu hier in Nederland heb ik nog geen stal gevonden waar ik verder kan trainen of rijden, maar dat komt nog wel, de opleiding valt reuze tegen, het niveau is echt heel laag, en wat mij betreft te makkelijk.
Mickael schreef:Nee ik ben alleen gekomen, het was 10 februari, ik was de routine zat, elke dat het zelfde, en Nederland is het land van de paarden he, al mijn paarden zijn gekocht in NL, niks beters dan KWPN voor mij, dus in 4 dagen heb ik alles geregeld en ben ik 14 februari verhuisd naar NL. Het ging heel snel, ik ben begonnen op de paarden kamp in soest, heel wat anders dan wat ik normaal gewend was, ff alles op een rijtje gezet en nu zit ik dan op school.