Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chelle_dora schreef:Valt me mee dat er nog niemand is gaan klagen over het niet dragen van een cap en degelijk schoeisel.. Wie begint? :'D
edit: in de 3e reactie wordt er namelijk al bonje geschopt.. dus valt me mee dat dit punt nog niet ter discussie is gesteld..
YouthReiner schreef:Doet me denken aan dat bericht dat op internet circuleert dat als je op zoek bent naar een nieuwe vriendin je jezelf moet registreren op bokt.
De pony is veel te klein voor je en/of jij bent veel te groot voor de pony.
Ik zou er niet meer op stappen...
Maar de pony is inderdaad leuk!
werner1 schreef:Nee, wij wonen in Belgie. 'k Ben met een Mongoolse getrouwd. Vandaar.
lieveli schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat je iemand op zijn of haar gedrag aanspreekt als het respectloos is. Ik vind het bonje schoppen als je een onenigheid die allang voorbij is, omhoog haalt. Best just leave it from on.
werner1 schreef:YouthReiner schreef:Doet me denken aan dat bericht dat op internet circuleert dat als je op zoek bent naar een nieuwe vriendin je jezelf moet registreren op bokt.
De pony is veel te klein voor je en/of jij bent veel te groot voor de pony.
Ik zou er niet meer op stappen...
Maar de pony is inderdaad leuk!
Nou, groter worden ze niet hoor in Mongolië.
En 't is een paard, geen pony ( volgens mijn schoonbroers)
'k heb trouwens nog foto's van het overhandigen van mijn eerste paard (merrie 2 j.) Da's pas grote westerling op klein paard.
Tijdens die ceremonie moet je op dat paard gaan zitten, terwijl ze de oren vasthouden.
Als ik die foto's hier post ben ik gelijk geband denk ik
werner1 schreef:[ Afbeelding ]