Veel sterkte gewenst hier, als ik sommige andere topics is lees hier, daar lusten de honden soms geen brood van, met wat de dames hier allemaal melden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Share schreef:Hoi Patrick,
Welkom and beware off the stalkers want die ga je absoluut krijgen! Zeker als je een "leuke kop" hebt en op vrouwen valt!
Veel plezier hier!
(Edit) Je lijkt trouwens verdomt veel op iemand die ik ken.. Maar die komt toch echt uit een ander deeltje van NL.
pat1974 schreef:[naam] schreef:Hoi Patrick,
Welkom and beware off the stalkers want die ga je absoluut krijgen! Zeker als je een "leuke kop" hebt en op vrouwen valt!
Veel plezier hier!
(Edit) Je lijkt trouwens verdomt veel op iemand die ik ken.. Maar die komt toch echt uit een ander deeltje van NL.
Ik kom ook niet uit drenthe ik kom eigenlijk uit brabant
Amable schreef:Waarom dan naar Drenthe verhuizen? Niets zo mooi als het mooie Brabantse land![]()
Maar idd, prachtig dier zit je opWelkom hier!
Casarell schreef:Uit brabant.. waar ergens? Je komt mij ook bekend voor nl..
Rij je alleen dressuur, of spring je ook?
Verder heb je een knappe 4 jarige daar..
Imre schreef:En waar in Drenthe zit je nu? Ik woon in 't noorden van de provincie. Lijkt me nogal een stap om je eigen bedrijf en woonplaats op te geven en helemaal naar de andere kant van het land te verhuizen. Ben je nog steeds zelfstandig ondernemer, of ben je nu bij een bedrijf in dienst?