Welkom!Elke nieuwe man op bokt heeft de verkeerde leeftijd.. Allemaal te oud en deze weer te jong! Pff.. (al heb ik al een lief maar oke )
xMerleLove schreef:Dennis ik waarschuw je ze vreten je op Nee hoor Dennis! Wij gebruiken onze tanden niet............
Geryon schreef:xMerleLove schreef:Dennis ik waarschuw je ze vreten je op Nee hoor Dennis! Wij gebruiken onze tanden niet............
Geryon schreef:Welkom!Elke nieuwe man op bokt heeft de verkeerde leeftijd.. Allemaal te oud en deze weer te jong! Pff.. (al heb ik al een lief maar oke )Ik ben goed ik ben 16
Ludique96 schreef:Geryon schreef:Welkom!Elke nieuwe man op bokt heeft de verkeerde leeftijd.. Allemaal te oud en deze weer te jong! Pff.. (al heb ik al een lief maar oke )Ik ben goed ik ben 16 Ik was eerder
Welkom, en laat die wanhopige idioten je niet afschrikken Grapjeeeee! Leef je uit hoor dames... Op een 16 jarige
Jacquelinee_ schreef:Ik ben ook 16, als je nu nog in de buurt woont Haha nee, welkom hier op bokt! Da's leuk! Kunnen jullie samen rijden!...paardrijden dan he!
Spritz schreef:Jacquelinee_ schreef:Ik ben ook 16, als je nu nog in de buurt woont Haha nee, welkom hier op bokt! Da's leuk! Kunnen jullie samen rijden!...paardrijden dan he!
Pieter25 schreef:Welkom Dennis.. Let maar niet op de meiden.. dat waait wel enigszins over En dan is het andersom he! Dan pben de mannen de meiden!!
Pieter25 schreef:Welkom Dennis.. Let maar niet op de meiden.. dat waait wel enigszins over Ohja? Nee grapje
Spritz schreef:Jacquelinee_ schreef:Ik ben ook 16, als je nu nog in de buurt woont Haha nee, welkom hier op bokt! Da's leuk! Kunnen jullie samen rijden!...paardrijden dan he!
NinaCharlie schreef:Sjors schreef:Welkom! Je hebt geluk dat niet alle dames van bokt op je afkomen wat zei je Sjors? Helemaal niks
Geryon schreef:Pieter25 schreef:Welkom Dennis.. Let maar niet op de meiden.. dat waait wel enigszins over En dan is het andersom he! Dan pben de mannen de meiden!!