Evert, heb je enig idee wat je je op de hals hebt gehaald???
Maiska
Geplaatst: 02-07-12 14:55
Chaos schreef:
Haaaaaaaaaalloooooooooo leuke nieuwe bokt man!!!! Is meneer nog vrijgezellig dan?
Nice ass yes yes.
Nikki Was jij niet al bezet?
Waar is de TS gebleven trouwens?
Alja
Geplaatst: 02-07-12 14:55
welkom
vind je voorstelrondje wel een beetje als een contactadvertentie overkomen vooral die laatste foto had niet gehoeven ( maar is natuurlijk wel erg leuk om naar te kijken
Eilandmeisje
Geplaatst: 02-07-12 14:56
welkom!
Mossel
Geplaatst: 02-07-12 14:59
Maiska schreef:
Chaos schreef:
Haaaaaaaaaalloooooooooo leuke nieuwe bokt man!!!! Is meneer nog vrijgezellig dan?
Nice ass yes yes.
Ja Nikki geeft gewoon een voorzetje
Chaos
Geplaatst: 02-07-12 15:01
Maiska schreef:
Chaos schreef:
Nice ass yes yes.
Hahahaha. Ja ik ben bezet. Maar mensen missen de horde gillende meiden dus denk ik begin vast.
Maiska
Geplaatst: 02-07-12 15:09
Chaos schreef:
Hahahaha. Ja ik ben bezet. Maar mensen missen de horde gillende meiden dus denk ik begin vast.
In dat geval... kan ik ook wel gaan gillen
*TS wordt de komende honderd jaar niet meer op bokt gezien, is zich rot geschrokken*
Pieter25
Geplaatst: 02-07-12 17:07
Welkom en betreft de wilde vrouwen valt het wel mee
Veel plezier weer met paardrijden en hier op bokt!
Haha bokt lijkt inmiddels bijna de datingsite voor de man haha! Maar welkom hoor Ik ben een Noordeling, drenthe wel te verstaan!
Lautje138
Geplaatst: 02-07-12 20:29
Hoi! welkom op Bokt!
Wat een rust he hier in het Hoge Noorden. Rust, ruimte en heeeeel veeeel paarden... Zelf ben ik ook een import "noorderling" vanuit het zuiden, en ik zou noooooit meer terug willen.
Waar woon je precies in omgeving Borger Odoorn? Ik zag dat je van fotografie houd, dan heb ik nog wel een tip voor je! In Ees ( voor t geval je t nog niet kent, dat licht naast Borger ) zit de Irisch Tinker Stables, die achter het huis een heel groot weiland hebben waar heeeel veeeel mooie Tinkers rondlopen. Vooral veel merries met veulens. Ga er zelf ook regelmatig even langs met mijn camera omdat t zon mooi gezicht is, en ik nou eenmaal verslaafd ben aan tinkers! Heb er helaas zelf geen meer, maar t blijft verslavend...
Nope, al een paar jaar geen manege ganger meer Ik help mee op een Arabierenfokkerij en wil volgend jaar voor een eigen gaan rondkijken. Ben dan klaar met mijn opleiding (Verpleegkundige)
Calimero_
Geplaatst: 02-07-12 21:10
Opzich was het wel een leuke week. Het enige wat ik wel vond was dat ze wel heel erg voorzichtig waren met alles. Ik had mijn eigen pony mee die stond in 1 van de buitenstallen die op de tweede van jou foto's links achterin te zien is. We mochten vanuit daar niet alleen met de pony's naar de oetsplek lopen. We moesten dan elke keer iemand van de leiding roepen. En dat terwijl ik die pony al 3 jaar had en al 17 was..