Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peerke_ schreef:Arno, je pakt het helemaal verkeerd aan![]()
Je moet nu dus overdreven vriendelijk gaan doen, en je openstellen voor de vele PB's die je zult krijgen.
Uiteraard antwoord je deze allemaal en geef je aan ook graag op date te willen (99% haakt toch af)
Waarvoor heb je je anders geregistreerd ?
Rianneke schreef:Peerke_ schreef:Arno, je pakt het helemaal verkeerd aan![]()
Je moet nu dus overdreven vriendelijk gaan doen, en je openstellen voor de vele PB's die je zult krijgen.
Uiteraard antwoord je deze allemaal en geef je aan ook graag op date te willen (99% haakt toch af)
Dat was ook mijn gedachte![]()
Maaruh Arno welkom op bokt en succes!
Peerke_ schreef:Arno, je pakt het helemaal verkeerd aan![]()
ABrummell schreef:Wat een onhandig gekozen smiley allemaal wel niet kan veroorzaken. Ik herken mij (achteraf) in het overgrote deel van de opmerkingen. De mensen die ik voor het hoofd heb gestoten, mijn excuses.
Ik zal mijn best doen aan te tonen dat ik allesbehalve arrogant ben, heb veel dingen naar mijn hoofd gekregen, maar ben nog nooit arrogant genoemd.
PB's verwijder ik niet, die zal ik uiteraard netjes beantwoorden.
ABrummell schreef:Wat een onhandig gekozen smiley allemaal wel niet kan veroorzaken. Ik herken mij (achteraf) in het overgrote deel van de opmerkingen. De mensen die ik voor het hoofd heb gestoten, mijn excuses.
Ik zal mijn best doen aan te tonen dat ik allesbehalve arrogant ben, heb veel dingen naar mijn hoofd gekregen, maar ben nog nooit arrogant genoemd.
PB's verwijder ik niet, die zal ik uiteraard netjes beantwoorden.
Wouter82 schreef:Welkom Arno, laat je niet gek maken door de horde dames hier.
Veel lees en schrijf plezier hier op bokt.
Jade schreef:Peerke_ schreef:Arno, je pakt het helemaal verkeerd aan![]()
he's playing hard to getwerkt vast uitstekend voor de single bokt vrouwen die 'he's just not that into you' (nog) niet hebben gezien
S_en_Z schreef:ABrummell schreef:Oja, mijn naam is gefingeerd dus bespaar jezelf het zoeken naar een Facebook- of Twitteraccount.
Ik las eerst Mijn naam is gevingerd..
*lachstuip*
Welkom, MAN.
ArBr schreef:Maar wat is dit een gigantisch forum om doorheen te worstelen. Volgens mij zit elke amazone die Nederland rijk is op Bokt, als ik voortaan een paard tegenkom zal ik ze wel even BOKT tegemoet schreeuwen, kijken of iemand mij herkent.
saskiakefie schreef:Welkom Arno![]()
Ik mag die arrogantie wel, je hoeft hier niet gelijk gekleineerd te worden hoor.
Lekker jezelf blijven.
Mandy schreef:Welkom
je komt op mij over als bijdehand dat mag ik wel
veel plezier hier!!