Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aerdenhout1 schreef:HEEEEE...volgens mij ben ik jou op marktplaats tegen gekomen?
Ben jij niet op zoek naar een bijrijd/verzorg paard in de buurt van Haarlem???
Je viel me op omdat er zo weinig mannen zijn die dat zoeken, meestal meiden en dan ook nog in de leeftijd van 13/14 jaar.
Jammer genoeg heb ik momenteel niet zo veel staan, want een kerel erbij op stal zou best wel leuk zijn!!!
Welkom op bokt trouwens, ik hoop dat je een leuke tijd gaat krijgen, maar let op dat je niet verslaaft raakt!
Er is momenteel een opvangcentrum in de maak voor bokt verslaafden, dus weet waar je aan begint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
K.imberly schreef:aerdenhout1 schreef:HEEEEE...volgens mij ben ik jou op marktplaats tegen gekomen?
Ben jij niet op zoek naar een bijrijd/verzorg paard in de buurt van Haarlem???
Je viel me op omdat er zo weinig mannen zijn die dat zoeken, meestal meiden en dan ook nog in de leeftijd van 13/14 jaar.
Jammer genoeg heb ik momenteel niet zo veel staan, want een kerel erbij op stal zou best wel leuk zijn!!!
Welkom op bokt trouwens, ik hoop dat je een leuke tijd gaat krijgen, maar let op dat je niet verslaaft raakt!
Er is momenteel een opvangcentrum in de maak voor bokt verslaafden, dus weet waar je aan begint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
In dat toekomstige opvangcentrum zullen de bokt verslaafde dames er vast geen bezwaar tegen hebben als hij er ook gezellig bij komt haha. Arme jongen.. Voor hem is het denk ik wel een slim idee om uit de buurt van dat opvangcentrum te blijven.
Cootjuh schreef:sta bekend als een zeer goede amateurs psycholoog dus een babbeltje ken nooit kwaad;)
MarcoBorsato schreef:Wat leer je op zo'n opleiding? Extra goed vissen?