Ik heb er dus ook nog steeds geen 25. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk, zit ik een heel leuk topic te lezen en wil ik ook reageren dan krijg ik steeds te zien dat ik niks kan posten omdat ik er nog geen 25 heb. Ik vind de paardentopics heel leuk om te lezen, maar ik denk steeds dat ik niet 'geleerd' genoeg ben om antwoord te geven, dus dat is dan wel een tegenvaller... :-( Ik wil ook helemaal niemand verkeerd advies geven, maar het is oh zo leuk om adviezen van anderen op anderen te lezen....
Is het dan ook mogelijk om bij Bokkers te zien waar ze berichten/posts hebben gezet? Ik zocht laatst een specifiek bericht (medebokker heeft uiteindelijk link gestuurd) maar er werd me verteld dat ik dat bij het profiel kan vinden. Niet dus. Of heeft dat ook met die 25 te maken?
Ik snap de regel van 25 nuttige berichten wel. Anders is het binnen no time 1 groot SPAM forum. Of mensen die alleen maar wat willen verkopen (en dus niet iets nuttigs willen toevoegen of mee kletsen).
Maar nu gaan mensen snel berichten sprokkelen door op Informatief allemaal "nutteloze" berichten te posten in alle topics. Als je op voeding kijkt bijvoorbeeld, is er 1 iemand heel fanatiek op elk topic aan het reageren, staat bij wel 15 topics als laatste post.
Dat is ook niet zo de bedoeling, vooral omdat de berichten weinig toevoegen aan het topic en/of het al oudere topics zijn.
Weet ik is ook al gebeurt. Maar gezien het feit dat hier wat mensen reageren die "snel" aan berichten willen komen. Weten ze gelijk dat het op die manier niet de bedoeling is scheelt jullie weer werk
@ Nadia Ik zoek me werkelijk scheel in de profielen naar 'zoek gebruikers berichten'. Het staat er écht niet. Bv heb ik net in jouw profiel gekeken. Ik zie dat je online bent, hoeveel berichten je hebt etc etc. Maar dus niet dat linkje. Ik ging er dus maar van uit dat je dat pas ziet als je aan die 25 berichten zit.
E.o.: ook ik heb totaal geen zin om te reageren om enkel maar aan die 25 te komen. Als ik een onderwerp zie waar ik wat van weet of wil reageren dan zie ik vaak als diverse reacties die in dezelfde lijn zitten als wat ik wilde posten. Het lijkt me dan nutteloos om hetzelfde te zeggen. Maar ja, op die manier kom ik dus niet aan die 25. En dat was heel vervelend toen ik een dressuurpaard zocht en dus geen 'gezocht' advertentie kon plaatsen.
Dan zal je die link pas zien als je lid bent van de kudde MAar je kan ook alle gebruikers berichten via de zoekfunctie opzoeken.
S_en_Z
Geplaatst: 08-12-11 12:30
*grinnik* Het blijft lastig zo'n forum
Eb01
Geplaatst: 08-12-11 12:34
Ok, dus toch wachten op die 25. Met de zoekfunctie kan ik dat ook niet. Ik kan nl niet zoeken op gebruikersberichten. Ik kan wel zoeken op gebruiker maar dan vind ik enkel het profiel. Ook kan ik de gebruikersnaam intypen en dan zoeken maar dan zie ik enkel berichten waarin die persoon wordt genoemd of gequote. Hierop kan ik zoeken:
Het onderwerp en de tekst van de berichten De tekst van de berichten De titels van de onderwerpen Het eerste bericht van ieder onderwerp
Maar genoeg hierover. Bedankt voor het meedenken. Ik dacht dat ik iets over het hoofd had gezien maar nu is het me duidelijk dat het dus écht te maken heeft met die 25. En mijn reacties op dit topic helpen ook al niet
Laatst bijgewerkt door Eb01 op 08-12-11 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt