haha maar welkom hier

je rijles op te geven, helaas is die van mij daar te klein voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonniejj schreef:25 september, om 11 uur 's ochtends.
Dit is het topic ervan:
[BM] Fotomeeting op de Rucphense Heide!
Je bent welkom hoor! (vind ik in iedergeval, is altijd handig, iemand die kan helpen om paardjelief goed op de foto te krijgen, is bij die van mij meestal nog een heel gedoe)
Enyaa schreef:Of ze vinden je een handsome man
loveidefix schreef:Die vrouwen op de manege denken allemaal '' oehh das nog leuker dan een paard''![]()
haha maar welkom hierik denk dat er genoeg dames zijn die hun paard beschikbaar willen stellen om
Enyaa schreef:
haha, dit komt op mij over als bokkers die bedelen voor een ontmoeting
Enne, leeftijd maakt niks uit tochIk ben 14 en kijk echt niet alleen naar leeftijdsgenoten hoor
souL1991 schreef:loveidefix schreef:Die vrouwen op de manege denken allemaal '' oehh das nog leuker dan een paard''![]()
haha maar welkom hierik denk dat er genoeg dames zijn die hun paard beschikbaar willen stellen om
haha shetlanders zijn cool xD idd klein maar wel liefdie ik kon verzorgen was wel oud en verhaarde als een gek O.o eten kon ie wel jeeezus XD
loveidefix schreef:Hahhahadaar zijn shetlanders ook wel bekent om 1. ondeugend 2. een ENORME eetlust en 3. verharen als een malle
lonniejj schreef:Ik bedel niet voor een ontmoeting hoor! Maar, omdat hij aangeeft dat hij een manege nogal spooky vindt (wat ik me kan voorstellen) leek me zo'n fotomeeting wel leuk voor hem!
mieske schreef:Wat is er mis met 30![]()
Wou je nog wel uitnodigen om te komen rijden, maar nu niet meer haha
*kom zelf uit zuid holland, mijn pa uit Den Haag* haha
xdniesje schreef:Welkom!
Ik vind het altijd leuk als een jongen opeens interesse heeft in paarden!