Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SofieHavan schreef:Hoi,
Ik ben al jaren aan de pil, neem hem steeds vrij stipt. Ik ben hem ook heen vergeten en heb toen de dag nadien gewoon voor de zekerheid een map genomen. Niet goed voor je lichaam maar als je erg goed oplet en hem weinig vergeet (dit was de enige keer in meer dan 6 jaar pil) dan kan dat niet zo'n kwaad. Een mogelijk abortus zou meer impact gehad hebben op mijn lichaam dus ben ik voor zekerheid gegaan!
Als je twijfelt zou ik zeker een map halen. Binnen de 72uur is die nog vrij effectief!
Veel succes en niet te veel stressen!
aaafke00 schreef:ik heb gister wel 2 pillen ingenomen.
misschien had dat niet gemoeten, maar kan geen kwaad hoop ik?
zal nu de HA bellen. als die niet steeds in gesprek is..
Sammyy schreef:Nickytje schreef:Ik heb ook soms wel dat ik één dag m'n pil vergeet en ben nog nooit zwanger geweest.
Niet om TS bang te maken, maar dat heeft niks te zeggenIk vergat ook wel eens ( eerder met regelmaat eigenlijk ) mijn pil, nooit iets gebeurd. Toen ik eigenlijk gewoon ECHT niet meer zwanger wilde worden ( wist toen dat ik geen lange toekomst zag met mijn ex ) heel erg op gaan letten, wanneer, of en hoe laat ik het ding nam. Of ik diarree/braken had oid, en toch zwanger geworden, dwars door mijn o zo zorgvuldig geslikte pil in