Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wessel54 schreef:Hoi,
Aan alle meiden die het erg vinden dat ik me aangemeld heb :Sorry
Vind echt dat er veel negatieve reacties komen met ga je zo een vrouw zoeken, geen geld voor datingsite.
Beetje jammer maarja kan er mee leven.
Lante schreef:Sorry hoor, maar dit vind ik wel een erg achterlijke reden om lid te worden van een forum...
Nou, zo te lezen zijn er nog mensen genoeg hier die zoiets wel serieus nemen, dus veel plezier...
Mocht het plezier hier toch tegenvallen, dan is er altijd nog http://www.lexa.nl ...
rockwitch schreef:Toevallig ken ik Wessel persoonlijk en weet ik dat het gewoon een hardstikke lieve jongen is. Hij hoorde mij over bokt en toen werd hij nieuwsgierig (we zitten in hetzelfde kantoor) dus wilde hij ook wel eens kijken en wat meer leren over die paarden waar ik het zo vaak over heb.
Dus het is geen hele enge oude kerel ofzo, die op jonge meisjes kickt. Tis gewoon een 20 jarige jongen die zijn interesses wil uitbreiden, pfoei wat een drama.
rockwitch schreef:Toevallig ken ik Wessel persoonlijk en weet ik dat het gewoon een hardstikke lieve jongen is. Hij hoorde mij over bokt en toen werd hij nieuwsgierig (we zitten in hetzelfde kantoor) dus wilde hij ook wel eens kijken en wat meer leren over die paarden waar ik het zo vaak over heb.
Dus het is geen hele enge oude kerel ofzo, die op jonge meisjes kickt. Tis gewoon een 20 jarige jongen die zijn interesses wil uitbreiden, pfoei wat een drama.
Lante schreef:Gelukkig maar dat je ermee kunt leven, het is niet de bedoeling je leven te verpesten, maar toch vind ik het een rare reden om lid te worden van een paardenforum en dan een topic te openen met de titel 'Nieuwe man stelt zich voor'. Dat wekt bij mij toch wel een bepaald beeld van je motief om hier lid te worden (en dat motief heeft meer met vrouwen te maken dan met paarden, toch..?).
Loody schreef:rockwitch schreef:Toevallig ken ik Wessel persoonlijk en weet ik dat het gewoon een hardstikke lieve jongen is. Hij hoorde mij over bokt en toen werd hij nieuwsgierig (we zitten in hetzelfde kantoor) dus wilde hij ook wel eens kijken en wat meer leren over die paarden waar ik het zo vaak over heb.
Dat kan allemaal. is hij gek van paarden dan? of toch meer van de paardenmeisjes??