hoe moet je een topic maken XD

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:30

je kan bij allerlei onderwerpen een topic starten
zoals nu heb je een topic gestart onder het onderwerp WIE WAT WAAR
dit onderwerp houd in dat je nieuw bent en je graag wilt voorstellen snapje?
maar je hebt meerdere onderwerpen oa: medisch, beestenboel in de picture, rijden in de picture,fotokunst enz....
dus als je foto's hebt van dieren en die wil je graag met ons delen maak je een topic onder het onderwerp beestenboel in de picture!
snap je het een beetje?

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:31

Loiz schreef:
Het is een topic onder het tabblad WWW, daar kan je je voorstellen.
Als je bij een nieuwe reactie op Img in de balk boven je tekstvlak klikt en daartussen een link/URL van een foto op
mijnalbum, photobucket, hyves oid zet krijg je een foto ;)

Ekeif96 schreef:
Nee dan moet je bijvoorbeeld wel bij ITP neerzetten

Klopt niet, je kunt op heel bokt foto's plaatsen, ongeacht waar je een topic opent.
Wel is het zo dat je er speciale delen voor hebt en hier dus geen heel fototopic mag plaatsen.
Kijk daarvoor eens op ITP naar de openingspost ;)

Ik bedoelde meer dat als je foto's wilt laten beoordelen door andere bokkers, moet je dat bijvoorbeeld bij ITP neerzetten, en niet bij www.
Snappie??

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:36

Dat snap ik, maar TS deed me vermoeden dat ze bedoelde dat ze hier geen foto ingevoegd krijgt ;)
En dát kan wel, maar zoals ik al zei zijn er voor fototopics aparte delen, maar een foto bij WWW mag wel.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 09:47

Hoi PaulineLala, welkom op Bokt! Hoe je een topic kunt maken (wat je bij deze al hebt gedaan) kun je vinden in de Help - Forums, topics en posts. Hoe je foto's in een topic of in je profiel kunt zetten, lees je hier: Help - Hoe plaats ik foto's. Omdat jouw vragen (en nog veel meer informatie) goed in de Help te vinden zijn, komt hier een slotje. Succes en veel plezier op Bokt!